Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko CV:seen laittaa työkokemusta josta ei maksettu palkkaa eikä ole työtodistusta?

Vierailija
11.02.2025 |

Olen tehnyt sukulaisen ravintolassa töitä ilmaiseksi/ruokapalkalla, voinko laitta tämän CV:seen? Entä roskien kerääminen jota olen tehnyt ilmaiseksi? Tai serkun mökin remontointi, lasketaanko työkokemukseksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat nämä ihmiset todistamaan, joille työn olet tehnyt. 

Vierailija
2/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta olla ikinä mitään todistuksia kysytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi ....vaikka olisi. Tehnyt vapaaehtoistyötä ja olet hyvä Virkkalan niin senkin voi laittaa CV n täytteeksi..

Olin juuri työkkärin kurssilla ja siellä ohjeistettiin että vanha työnhaku säännöt ja keinot voi heittää jo roskiin..

En eduksi jos CV on persoonallinen ja sen voi täyttää niillä taidoilla ja tiedoilla joiden katsoo olevan hyvaksi

Vierailija
4/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne voi laittaa ihan mitä vaan sellaista minkä arvelee olevan työnsaannin kannalta eduksi. Monien cv on melkoista satuilua.

Vierailija
5/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ansioluetteloon voi laittaa myös harrastuneisuuden, vapaaehtoistyön, kurssien, palkattomien harjoitteluiden ym. kautta hankittua osaamista. Mutta esittäisin sen kuitenkin suht rehellisesti, enkä väittäisi olleeni töissä rakennusalalla jos todellisuudessa olet autellut mökkirempassa. Voit tehdä cv:seen vaikka osion "muu osaaminen". 

Vierailija
6/6 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiovarainministerimme listasi kaikki raskautensa.