Nainen, tykkäätkö jos mies seksin aikana nuolee kaulasta, niskasta tai selästä tms?
Tai muualta kehoa?
Aina välillä tai satunnaisesti siis nuolaisee mutta ei sillä tavalla kokoajan tietenkään?
Kommentit (11)
Selkä tuntuisi ehkä oudolta. Kaulaa ja niskaa ja melkein koko vartaloa saa mielellään nuolla niin paljon kuin haluaa, tuntuu ihanalta olla niin himoittava.
Vierailija kirjoitti:
Selkä tuntuisi ehkä oudolta. Kaulaa ja niskaa ja melkein koko vartaloa saa mielellään nuolla niin paljon kuin haluaa, tuntuu ihanalta olla niin himoittava.
Kuumat huulet menossa pitkin selkärankaa, eikä tunnu missään???
Anteeksi asia asian vierestä, mutta onko se normaalia, että kun painan sieraimeni kiinni mieheni peräaukkoon, sieltä nousee vieno paskan käry nenääni aina?
N.40v.
Mua ei ole näistä paikoista koskaan NUOLTU. Ei ehkä olisi mun suosikki juttu...Fritsuja on kyllä tehty ja suukoteltu.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ole näistä paikoista koskaan NUOLTU. Ei ehkä olisi mun suosikki juttu...Fritsuja on kyllä tehty ja suukoteltu.
Ei ole muakaan nuoltu em. Paikoista. Saisi kyllä suudella ja varovasti imeä. Tykkäisin paljon.
Aivan ihanaa kun makaan mahalla pylly pystyssä ja mieheni nai takaa. Hän puree ja imee fritsuja niskaani ja tunnen olevani alistettu narttu. Pitkät hiukseni peittää jäljet joita minulla on aina. Siskoni kerran sanoi kun saunoimme että, mitä herranjumala sulla on niskassa. Vastasin että, mieheni on kun minkki niskassa ja puree. Hekottelimme asialle ja siskoni sanoi että, anna mennä vaan jos nautit ja minähän nautin. N 44.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa kun makaan mahalla pylly pystyssä ja mieheni nai takaa. Hän puree ja imee fritsuja niskaani ja tunnen olevani alistettu narttu. Pitkät hiukseni peittää jäljet joita minulla on aina. Siskoni kerran sanoi kun saunoimme että, mitä herranjumala sulla on niskassa. Vastasin että, mieheni on kun minkki niskassa ja puree. Hekottelimme asialle ja siskoni sanoi että, anna mennä vaan jos nautit ja minähän nautin. N 44.
Ai niin, unohdin lisätä, että tämän jälkeen nuolimme siskoni kanssa toisiamme. N 44.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, unohdin lisätä, että tämän jälkeen nuolimme siskoni kanssa toisiamme. N 44.
Ja sekin vielä että olen M 55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekin vielä että olen M 55
Nuija sä oot.
Hyi en pidä nuoluista missään, tai läpsyistä.
En tykkää, lehmän lipaisu😬