Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi kivaa elää ikuisesti omassa maailmassani.

Vierailija
06.02.2025 |

Olisin siellä ainoa ihminen, mutta kaikenlaisia tavaroita siellä olisi ihan hirveästi ja muutenkin kaikkea, mitä tarvitsen. Ruokaa, vettä, vaatteita, sähköt, koti, hirveästi kirjoja, leluja, tietokonepelejä tietokoneella, televisio, televisioon yhdistetty tallentava digiboksi täynnä eri ohjelmia, dvd-soitin, dvd-levyjä, pelikonsoleita, niihin pelejä, akvaarioita täynnä hienoja kaloja, muutama kissa, marjuja, koira ja ties mitä kaikenlaisia tavaroita. Ruokakin ilmestyisi sinne tyhjästä kun vain toivoisin. Toivoisin vaikka ison kinkku-ananas-aurajuustopizzan ja kylmän energiajuoman ja ne olisivat siinä. T: Mies 43v, hieman autistinen. Toisia ihmisiä en tarvisi mihinkään, en ollenkaan en.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elät kuitenkin tässä yhteiskunnassa osana sitä. Mikään ei estä sinua elämästä omanlaistasi elämää kuitenkaan kotonasi ja muutenkin.

Vierailija
2/4 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk jotain saatanan ananasta hyhhyh miksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis olla ihmishamsteri jonkun isomman olennon häkissä.

Vierailija
4/4 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, olen viisikymppinen nainen joka pitkälle elänkin noin. Eli teen töitä täysin etänä kotoa, mulla ei ole ihmissuhteita, ja elelen itsekseni rauhassa edesmenneiden isovanhempieni tilalla jonka ostin perikunnalta. Ruokakaupassa käyn tosin kerran viikossa, tänne syrjäkulmille ei ole kuljetuksia. Mutta muuten elän tehden työtä, pelaillen koneella, lukien, käsitöitä tehden, ihan vaan uppoutumalla fantasiamaailmoihini. Olen onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme