Ruotsin kouluampuja oli TYÖTÖN - Olisiko kuntouttava työtoiminta voinut estää tapahtuneen?
Liika vapaa-aika on ihmiselle pahasta kuten tämäkin tapaus osoittaa. Työ on parasta sosiaaliturvaa.
Kommentit (25)
No tais olla aika toivoton tapaus, kun ei saanut edes peruskoulua käytyä. Mutta siinä mokattu isosti, kun saanut aseenkantoluvan NELJÄLLE kiväärille.
Harvalle se toimii koska se ei yleensä ole oikeaa työtä. Tulee vain holhottu olo.
Eikö olekin pettymys kun olikin ihan kantaruotsalainen tämäkin tapaus?
Tai sitten jotain vanhaa kaunaa jonka on päättänyt nytten kostaa.
Onko jossain sanottu että hän ei ollut kuntouttavassa työtoiminnassa? Työttömäthän niissä nimenomaan käyvät.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Niin, sitähän meidän täällä Suomessa kannattaakin pohtia, että olisiko jäänyt ampumatta jos olisi saanut jossain leikkiä piirileikkejä ja typeriä tutustumisleikkejä.
Se oli yläasteelta asti kulkenut tervehtimättä ketään ja piti kättä suun edessä. Varmasti taustalta löytyy koulukiusaamista. Sitten päälle kaikki muu. Työttömyys oli seuraus, ei syy.
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei tulis kyllä mieleen lähteä ammuskelemaan ihmisiä vaikka olenkin työtön.🙄
Kauanko olet ollut työtön?
Syrjäytyminen saa mutatoitumaan persuksi. Ei kiva kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyminen saa mutatoitumaan persuksi. Ei kiva kohtalo.
mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Persut on selvästi harmissaan.
harmissaan mistä tarkalleen ottaen?
Minulla oli ajanjakso, jolloin mielessä oli päivittäin väkivallanteko, mutta ne ajatukset loppui, kun otin lopputilin vakiduunista (bruttopalkka oli yli 3200 euroa/kk). Työnteko ei vain sovi kaikille, ja se pitää hyväksyä.
Olen kansa työtön Miksei poliisi pidätä minua.
Ei hänellä ollut mitään poliittista motiivia. Oli vain vakavasti sairas lapsesta asti. Varmaan joku diagnoosikin on.
No mulle ei tulis kyllä mieleen lähteä ammuskelemaan ihmisiä vaikka olenkin työtön.🙄