Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhyy! Mitä ihmettä minun pitäis tehdä, jotta saisin itsekin kirjoitella tänne ja kaksplussalle plussausviestejä?!?!?!

Vierailija
04.03.2007 |

Mie en ala, muut saavat jatkuvasti iloita plussasta, mutta mulla ei raskaus edes yritä alkaa, vaikka hoitojakin käytetään.

:´(

Mitä pahaa minä ja perheeni on tehnyt, kun enempää lapsia ei siunaannu?

Vihaako Jumala meitä niin paljon, ettei halua antaa meille lisää lapsia ilostuttamaan meitä?

Sori, mutta olen vähän uskossa ja kohta iskee jo uskonpuute.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäännpäs mieluummin vastaanotto tässä ja nyt. Minkä ikäinen olet? Oletko testannut, että ovuloit? Ovatko kuukautisesi säännölliset? Löytyykö yhtään ylikiloja? Käytätkö jotain lääkitystä tai usein särkylääkkeitä?

Vierailija
2/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä kiitollisuudesta...

Täällä on varmasti monia ainoita lapsia, kuinkahan paljon Te olette halunneet sisaruksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja siitä kiitollisuudesta...

Täällä on varmasti monia ainoita lapsia, kuinkahan paljon Te olette halunneet sisaruksia?

Kuinkahan KOVASTI olette hingunneet sisaruksia.

Vierailija
4/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En usko, ellei kaikki mene mun mielen mukaan."

Vierailija
5/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse emme sitä vielä voi käsittää, mutta ehkä se jonain päivänä valkenee meillekin. Tai sitten se jää arvoitukseksi.. Tapahtukoon Sinun tahtosi.

Vierailija
6/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis mitenkään ylipainoinen, mutta välillä on tullut tehtyä pieni " kurinpalautus" tai muuten vain tehokuuri. Jostain syystä kaikki raskauteni ovat alkaneet juuri näiden aikana tai jälkeen. Hyvä ystäväni kertoi juuri samaa, he olivat yrittäneet toista lasta jo muutaman vuoden tuloksetta. Koko perhe pisti elämäntavat remonttiin, kaverini laihtui muutaman kilon (vaikka oli siis ihan normaalipainoinen) ja hups, raskaus alkoi samantien. Myös tältä palstalta olen joskus lukenut ihan samanlaisista kokemuksista. En tiedä, onko kyse vain ihan yksittäistapauksista, mutta mitään haittaa ei tuollaisesta kokeilusta ainakaan voi olla.

Vierailija
7/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on positiivista, että jos olet vielä alta kolmekymppinen niin teillä on kuitenkin vielä 10 v. aikaa yrittää. Oletteko harkinneet, tai siis voisitteko harkita adoptiota yhtenä vaihtoehtona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi