Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Jos olette kiinnostuneita miehestä, puhutteko hänen seurassaan vapautuneesti henkeviä vai höhötättekö ja vitsailetteko?

Vierailija
02.02.2025 |

Mahdollisuuksia tässä puntaroin. Vapautuneisuus ja levollisuu on kai hyvä juttu, mutta toisaalta se klassinen "saa mut nauramaan" on vähän uhkaavana mielessä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änkytän, tai en saa mitään sanottua.

Vierailija
2/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyn kuten muidenkin aikuisten seurassa vapaalla, eli fiiliksen mukaan. Ihastuminen ei hetkauta elämääni, se ei kuitenkaan johda mihinkään muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Vierailija
4/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan normaali, kuten muulloinkin. Eli juttelen, asiasta kuin asiasta, mikä nyt puheeksi nousee. Tietysti mielummin kepeistä asioista alkuun. Olen iloinen ja nauravainen yleisestikin. Haluan olla sellainen, että ihmisillä on rento ja helppo olo seurassani, eli huomioin kaikkia (porukassa jos ollaan) tai jos näen että toinen jännittää, otan enemmän vetovastuuta keskustelusta ja pidän sen rentona.

Vierailija
5/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan hiirellä, kun olen jännittynyt.

Vierailija
6/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä kysymys, jään mielenkiinnolla odottelemaan vastauksia. M40+

Vierailija
7/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihana kun sun kanssa voi puhua ihan kaikesta.  Oot kuin veli...

vs.

Se on niin ihana kun se saa mut nauramaan.

Ei pitäis olla epäselvää kummassa tapauksessa kerätään potti.

Vierailija
8/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut kikattajatyyppi, en edes nuorena tyttönä, eli puhun vakavia.

Vierailija
9/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haron hermostuneesti hiuksia ja haaroväliä

Vierailija
10/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paniikissa ja vaivautunut. Pelkään, että ihastuksen kohde saa tietää, että olen ihastunut ja että hän ei ole lainkaan ihastunut minuun. Lisäksi pelkään, että hän käyttää ihastumistani hyväksi ja käyttää minua seksin saamiseksi.

Vierailija
11/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ihana kun sun kanssa voi puhua ihan kaikesta.  Oot kuin veli...

vs.

Se on niin ihana kun se saa mut nauramaan.

Ei pitäis olla epäselvää kummassa tapauksessa kerätään potti.

No höpö höpö, taas joku on youtubeneuvoilla liikkeellä..En todellakaan kiinnostuisi yhdestäkään miehestä, jonka kanssa ei voi keskustella halutessaan lähes kaikesta.  Yleensä piilotan älykköpuoleni ja nörtit kiinnostuksenkohteet(elämä nyt on vaan helpompaa niin) mutta parisuhteessa en halua sitä tehdä. Siinä sitten olisi loukussa roolissa iäisyyteen. 

Tämä ei myöskään tarkoita, etteikö kumppanin kanssa pitäisi *myös* voida nauraa. Millaisia teidän keskustelut ja suhteet oikein on, jos ajattelette että nämä on joko-tai-valintoja? 

"Olet kuin veli" tarkoittaa muuten vain "en tunne seksuaalista vetoa sinuun". Ei liity keskusteluihin. 

Vierailija
12/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittyneesti henkeviä...

Vierailija
13/13 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen aidosti ihastunut, mitä olen ollut ehkä kaksi kertaa elämässäni, olen tosi jännittynyt ja vaivautunut.

Jos olen rento ja lähestyttävä en ole kiinnostunut. Hihittelijä en ole ollut ikinä. Harva mies on oikeasti niin hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi