Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen , nautitko seksistä?

Vierailija
01.02.2025 |

Olit sitten sinkku, naimisissa tms. Nautitko?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä nauti ja vielä pahempaa on, jos mies nauttii!

Vierailija
2/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuuskytkaksivuotias rouva, jota ole nainut 37 vuotta, muutama muukin mies välillä, vaikkei sitä tunnusta. Eikä tee suurta numeroa nautinnostaan, naidessa tai nuoltavana naamasta näkee ettei rouva ole tässä maailmassa ja orgasmien jälkeen hän on niin rela kuin nainen voi olla.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minulla on ollut kaksi lyhyttä suhdetta joissa seksi oli surkeaa ja yksi pidempi jossa se oli tosi hyvää. Nyt kun olen sinkku niin en oikein edes halua etsiä seuraa kun oikeasti hyvän ja sopivan löytäminen olisi varmaan mahdotonta. On vakipano tai järjestely jossa voin saada toteuttaa tiettyjä mieltymyksiäni ja se riittää toistaiseksi. Eli en tosiaan tiedä, hyvä seksi on ihan parasta, huono on sellaista että saisi jäädä harrastamatta. :/ 

Vierailija
4/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä nautinko?

Vierailija
5/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin nautin. Suuseksin saamisesta ja antamisesta erityisesti.

Vierailija
7/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin. Nuorenakin tykkäsin, mutta nykyisen miehen kanssa nautin eniten. 11 vuotta yhdessä.

N 45

Vierailija
8/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En helvetissä nauti ja vielä pahempaa on, jos mies nauttii!

Siksi laitan pimennysverhot ja korvatulpat.

Vierailija
9/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tai muuten en sitä harrastaisi. Useita kertoja viikossa on saatava tai tulee kiukku.

Vierailija
10/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin todella paljon vaikka olen saanut orgasmin vain kaksi kertaa erään miehen kanssa. Haluan kuitenkin seksiä ja tunnen himoa. En voisi elää ilman seksiä. Orgasmi tulee sitten jos tulee. Yksin ollessa saan orgasmin todella helposti.

Vierailija
11/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin,se on oikeastaan parasta nyt mun elämässä. Miheni tuottaa, antaa tai miten sen nyt haluaa sano, orgsmeja päivittäin yleensä tosi monia. Haluaisin oikeastaan jatkuvasti seksiä, mutta siis oman mieheni kanssa, vaikka katselenkin mieluusti komeita miehiä. Mutta kokemus on osoittanut pitkän elämäni aikana, että heistä 98 % voi panna roskakoriin..aivan huonoja ja itsekkäitä, en ihmettele ettei naisia kiinnosta.

Itse olen hyvin kiihkeä, tietysti, ja keksin kaikkea..mieheni on paljon konservatiivisempi, mutta ei nyt liiaksi. Joten, summa summarum, upea seksielämä mulla, vanhalla vaimolla.

Vierailija
12/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen parisuhteessa naisen kanssa.

Vierailija
13/13 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja olen parisuhteessa naisen kanssa.

Oletko fistannut olkapäätä myöden?