Yksi vaihe taas elämässä tänään
Leveä sänky vaihtui kapeaan, jotta sain tilaa harrastukselle tarvittavaan kalustukseen.
Ihana näin vanhana huomata kuinka elämä menee ja tarpeet muuttuu.
Tänään oon vähän nostalgisella tuulella, kuuntelen vanhoja 70-80-luvun iskelmiä ja diskomusaa.
Kommentit (8)
Palaatko nuoruuteen ja ehkä sinkkuaikaan? Kiva kuvitella miten sisustat ja Gloria Gaynor tahdittaa touhujasi. Välillä jotain samantapaista itsekin koen.
Vierailija kirjoitti:
Sitten pikku hiljaa huomaat, että voimat harrastuksiin hiipuu yksi harrastus kerrallaan ja odotat sängyssä paskat vaipassa, että kotihoito tulee vaihtamaan tuo kasvisnakkisoppaa.
Niin sinäkin kuomaseni paitsi silloin voi olla jo kotihoito tiukemmassa😉.
Eikai sitä silti kannata etukäteen alkaa odottamaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Sitten pikku hiljaa huomaat, että voimat harrastuksiin hiipuu yksi harrastus kerrallaan ja odotat sängyssä paskat vaipassa, että kotihoito tulee vaihtamaan tuo kasvisnakkisoppaa.
Ei onneksi ole tulevaisuus tuo. Sairastan keuhkoahtaumatautia, siinä kuolee ennen kuin menee vaipoiksi.
Itse olen hieman alle 40, ja pari vuotta sitten parisänky vaihtui yhden nukuttavaan versioon. Se oli kieltämättä hetki, kun tajusin että tästä alkaa uusi aikakausi. Voin siis hieman samaistua tunteeseesi. Ilontäyteistä lauantaita sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi🍀🌹
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hieman alle 40, ja pari vuotta sitten parisänky vaihtui yhden nukuttavaan versioon. Se oli kieltämättä hetki, kun tajusin että tästä alkaa uusi aikakausi. Voin siis hieman samaistua tunteeseesi. Ilontäyteistä lauantaita sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi🍀🌹
No sulla tulee vielä tarvetta sille leveelle sängylle :) Mä olen niin vanha, ettei kukaan huoli :)
Tosin en enää kaipaakaan miehistä huomiota.
Tämä ilta on iloinen, kuuntelen vanhaa musaa ja voin ottaa tanssiaskeleitakin. Tilaakin on enemmän kun sänky on vaihtunut pienempään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinäkin kuomaseni paitsi silloin voi olla jo kotihoito tiukemmassa😉.
Eikai sitä silti kannata etukäteen alkaa odottamaan. Eri
No ei todellakaan kannata.