Mieheni haluaisi, että olisin avoimempi.
Sitä ärsyttää, kun mä en suostu syömään kaikkea sitä, mitä se syö. Mä laitan suurimman osan meidän ruoista.
Nyt mies haluasi, että olisimme syöneet fiikonloppuna hevosen sisäfilettä. musta vanhana heppatyttönä tuo on liian ällöä. Naudan kieltä suostuin kerran laittamaan, mutta tässä menee mun raja. Onko miehellä oikeus vaatia, että mun muka pitäis syödä tällaista? Ällöttää.
Kommentit (7)
Ei olis pitäny mennä naimisiin tollaisen kulinaristin kanssa :(
t. ap
Itse olen ruuan ystävä, todellakin, mutta en syö raakaa kalaa ollenkaan. Mies siitä joskus nälvii, mutta ihan sama mulle. Syön sitten senkin edestä omia herkkujani.
Toki se on totta, että maistelemisen myötä saattaa alkaa tykätä sellaisistakin asioista, joita on ennen kammoksunut. Minulla kävi näin jättikatkaravun pyrstöjen kanssa.
Vanhempani pitivät siitä. Eivät ole syöneet sitä pitkään aikaan, ehkä kieltä ei enää tuosta vaan saa lihatiskiltä?
siitä saa kun pakottaa syömään jotain kamalaa? Älytöntä! Meillä ainakin on paljon erilaisia makutottumuksia miehen kanssa ja ei yritetä pakottaa toista syömään mitä ei halua. Ihan vapaasti saa kaupasta ostaa mistä tykkää eikä tarvi ihme vääntöä pitää syömisistä. Huh, olisi se kauheaa jos siitäkin pitäisi tapella!
Mutta jossain vaikkapa ulkomailla se ymmärrettävästi ottaa päästä, jos itse haluaisi syödä paikallista ruokaa ja toinen vinkuu koko ajan johonkin Suomi-ravintolaan. Mutta kai sitä on sitten sinne mentävä, jos toinen haluaa. Mut toki sitä toivoisi, että toinen ei olisi niin kranttu.
Saapi itse tehdä tuollaiset ruuat, jos niitä haluaa. Sen ymmärtäisin, jos mies toivoisi naisen voivan syödä herkkusieniä tai katkarapuja, mut noi oli jo sellaisia, joista saa kieltäytyä, jos ei halua.