Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoruilu työpaikalla?

Vierailija
24.01.2025 |

Miten ihmiset kehtaa juoruta vuosia vanhoja asioita jostakin eteenpäin, jota eivät tunne, eivätkä ole olleet todistamassa tilannetta, jossa tämä asia on käynyt. Pahimassa tapauksessa juttu on vain jonkun keksimä, jotta voisi aiheuttaa haittaa henkilölle, jolle on kateellinen, tai jota omien ongelmiensa vuoksi inhoaa.

Suosittelen kertomaan juorun kohteelle juorusta. Saatatte yllättyä kuinka moni juoruttu asia ei pidä paikkaansa tai on muunneltu aivan toiseksi mitä se lähtötilanteessa oli.

Mitä teet juorun kuullessasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hieman tyhmempien ihmisten toimintatapoihin.

Vierailija
2/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vaihtoehto, että "ei kiinnosta työpaikan kaakatukset, teen työni ja sitten lähden kotiin"

Vierailija
4/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on vaihtoehto, että "ei kiinnosta työpaikan kaakatukset, teen työni ja sitten lähden kotiin"

Se on tämä avoin kenttä.... :D

Vierailija
5/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on syy miksi konttorityössäkin on painetta palata lähityöskentelyyn. Juoruilu häiriintyy. Eikä ole niin helposti esihenkilöiden kuultavissa kun se tapahtuu teamsissa 

Vierailija
6/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on just paras. Ei tarvitse osallistua näihin ollenkaan. m38

Vierailija
7/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin noloa, että aikuiset ihmiset juoruavat toisistaan työpaikalla/ovat työpaikkakiusaajia. Joiltain keskenkasvuisilta kakaroilta voi odottaa tuollaista, mutta ei aikuisilta.

Vierailija
8/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin juoru-ukko työpaikalla, mutta kun tulin uskoon niin tein siitä parannuksen. Nyt en halua osallistua sellaiseen edes kuuntelemalla. 

Vierailija
9/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä toki et kuulisi, että homma leviää eteenpäin, koska en työpaikalla levittäis. Varmaan kaveripiirille kylläkin niinku kaiken muunkin työdraaman.

Vierailija
10/13 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin juoru-ukko työpaikalla, mutta kun tulin uskoon niin tein siitä parannuksen. Nyt en halua osallistua sellaiseen edes kuuntelemalla. 

Outoa. Minun kokemukseni mukaan just uskovaiset on pahimpia selkään puukottajia. Ihan kamalinta kastia ja julmimpia valheen levittäjiä. Faktoilla ei mitään merkitystä. Kuka vaan törkeimmän jutun keksii niin toiset innolla alkaa levittämään. No hvetti kutsuu käskyn rikkojaa.

Vierailija
11/13 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että moni hyväksyy hiljaa tällaisen.

Vierailija
12/13 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu hieman tyhmempien ihmisten toimintatapoihin.

Huomasin heti uuteen paikkaan tullessani, että yhdessä itselleni entuudestaan tuntemattomassa henkilössä on joku pielessä. Kyseessä mies ja minä nainen. Ihan todella creepyä. Miksi tämä henkilö haluaa mustamaalata just mua? Siis on nimenomaan törkeää passiivis-aggree. 

Vierailija
13/13 |
10.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haluaa mustamaalata, että menettäisin työni. 

Olisi kiva, että näin uhrina saisin kuulla mitä minusta puhutaan. Tuo on loukkaavaa ja sen on tarkoituskin olla. Joku hullu haluaa murtaa mielen. Olisi mielenkiintoista tietää miten joku voi olla noin tyhmä, että menee mukaan edes. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä