Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Suohinotto

Vierailija
24.01.2025 |

Kuinka paljon tykkäät suihinotosta ja mikä siinä on parasta?? 

Kiihotutko itse usein samalla tai yllättäen ?

Milloin otit suihin viimeksi ja missä?

Otitko mieheltäsi vai joltain muulta?

Oletko ottanut suuhoitoa kiitoksena jostain avusta / tarjonnut vastapalveluna jollekkin?

Erikoisin paikka jossa olet ottanut ?

Miten päädyitte tilanteeseen pyysikö mies suoraan vai miten ?

Nieletkö sperman usein?

Kuvaile sperman makua ja onko niissä eroa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

suo hinotto ei ole mun juttu

Vierailija
2/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen otin suihin joltain tuntemattomalta mieheltä, kun hki lähdetään porvooseen ekana olevalla mootoritien levikkeellä.

T. adreas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon. Parasta on kun mies tulee ja se hetki, kun hän ei voi enää pidätellä. Kiihotun itsekin valtavasti. Ei tarvi pyytää, otan suihin (omalta mieheltä) pyytämättäkin. Välillä nielen, aina en. Ei mitään vastapalveluksia, oman miehen kanssa vaan, jos tiedän, et tykkää ja on puhdas.

Vierailija
4/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tykkäät suihinotosta ja mikä siinä on parasta??                                                 Tykkään kovasti ottaa suihin, parasta on kun näkee, kuulee ja tuntee miehen nauttivan. 

Kiihotutko itse usein samalla tai yllättäen ? Kiihotun yleensä aina myös itse samalla.

Milloin otit suihin viimeksi ja missä?                      Eilen sohvalla.

Otitko mieheltäsi vai joltain muulta?                      Mieheltäni

Oletko ottanut suuhoitoa kiitoksena jostain avusta / tarjonnut vastapalveluna jollekkin?         Omalle miehelle kiitoksena kyllä :'D Saanutkin häneltä kiitoksena. 

Erikoisin paikka jossa olet ottanut ?         Autossa parkkipaikalla

Miten päädyitte tilanteeseen pyysikö mies suoraan vai miten ?                                       Tuohon autossa otettuun: olin itse ensin vihjaillut ja aiheuttanut miehelleni vähän tukalan olon. Jonka sitten pyysi hoitamaan suihinotolla.

Nieletkö sperman usein?                                    Uuden kumppanin kanssa en alkuun niele. Mutta vakiintuneessa suhteessa yleensä aina.

Kuvaile sperman makua ja onko niissä eroa?   Lämmintä, vähän tahmeaa ja välillä suolaista. Välillä ei maistu miltään. Jokainen mies maistuu erilaiselta. 

Ja ennenkuin kukaan tulee tännekin sanomaan, että sukupuolitaudit tarttuu myös suuseksissä. Tiedossa on mutta, kortsua voi käyttää myös suihinotossa. Ja sukupuolitaudit voi testata. Ja vastuullinen ihminen ne testauttaa :)

Vierailija
5/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tykkäät suihinotosta ja mikä siinä on parasta?? No en mä nyt siitä erityisemmin tykkää, mutta teen sen vakipanon mieliksi. Yhtälailla mies nuolee mua eli vastavuoroista hommaa.

Kiihotutko itse usein samalla tai yllättäen ? En kiihotu millään tavalla siitä, että otan suihin.

Milloin otit suihin viimeksi ja missä? Otin suihin viimeksi tiistaina omassa makkarissa.

Otitko mieheltäsi vai joltain muulta? Ei ole mun mies vaan erään naisen mies jolta otin suihin. Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa.

Oletko ottanut suuhoitoa kiitoksena jostain avusta / tarjonnut vastapalveluna jollekkin? En todellakaan tarjoa mitään seksiin liittyvää vastapalveluna. En ole mikään huo ra. Seksi seksinä ja muut jutut sitten erikseen.

Erikoisin paikka jossa olet ottanut ? Ei ole mitään erikoista paikkaa.

Miten päädyitte tilanteeseen pyysikö mies suoraan vai miten ?

Nieletkö sperman usein? En ole koskaan niellyt, mutta vakipano toivoisi sitä. En vain tiedä pystynkö siihen.

Kuvaile sperman makua ja onko niissä eroa? En ole koskaan maistanut spermaa.

Vierailija
6/6 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on satunnaista, joskus pihalla istuessa mies saattaa tulla eteeni ja imen häntä hetken. Myös seksin lomassa aina välillä, mutta en koskaan ole ottanut ns. alusta loppuun asti...ei ole mun juttu, eikä mieskään ole sellaista pyytänyt/ehdotellut. Tykkää kyllä niistä lyhyistä pikku imutteluista. 

Varmaan kirjoitusvirhe otsikossa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi