Itä-Suomessa asuva! Kerro jotain sieltä. Mitä näet ikkunastasi, luonto yms.
Itse asun Helsingissä ja tuli yhtäkkiä kaipuu Itä-Suomeen vaikka täällä viihdynkin.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei näy kuin pimeää, mutta päivällä näkisin tuosta sohvan päädyssä olevasta ikkunasta Pielisen rannan. Aika monesti tänä talvena on näkynyt revontuliakin. Toiselta puolelta taloa alkaa hyvät marja- ja sienimetsät. Silti minulla on vain viitisen kilometriä kauppaan ja töihin. Täällä on ihmisen hyvä olla.
Kuulostaa ihanalta! Ap
Äh. Minäkin olen itä-suomesta ja asun Helsingissä. No Helsingin voisin jättääkin mutta en minä silti oikein itä -Suomeen kaipaa. Itä-Suomessa on kaunis luonto mutta joku siinä tavassa elää vähän ahdistaa. En oikein tiedä mikä.
Kaupunkimaisema näkyy, mutta oma ikkuna avautuu isolle, vehreälle pihalle. Juuri nyt lumiselle sellaiselle.
Parhaillaan on todella liukasta, sillä peilijään päälle satoi aamulla paksu kerros kevyttä irtolunta.
Nautin täällä elämisestä ja ymmärrän ap:n tunteet. Rakastan matkustaa ja nähdä maailmaa, mutta tämä on paras paikka asua.
Nyt ei näy kuin pimeää, mutta päivällä näkisin tuosta sohvan päädyssä olevasta ikkunasta Pielisen rannan. Aika monesti tänä talvena on näkynyt revontuliakin. Toiselta puolelta taloa alkaa hyvät marja- ja sienimetsät. Silti minulla on vain viitisen kilometriä kauppaan ja töihin. Täällä on ihmisen hyvä olla.