Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itä-Suomessa asuva! Kerro jotain sieltä. Mitä näet ikkunastasi, luonto yms.

Vierailija
22.01.2025 |

Itse asun Helsingissä ja tuli yhtäkkiä kaipuu Itä-Suomeen vaikka täällä viihdynkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei näy kuin pimeää, mutta päivällä näkisin tuosta sohvan päädyssä olevasta ikkunasta Pielisen rannan. Aika monesti tänä talvena on näkynyt revontuliakin. Toiselta puolelta taloa alkaa hyvät marja- ja sienimetsät. Silti minulla on vain viitisen kilometriä kauppaan ja töihin. Täällä on ihmisen hyvä olla. 

Vierailija
2/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei näy kuin pimeää, mutta päivällä näkisin tuosta sohvan päädyssä olevasta ikkunasta Pielisen rannan. Aika monesti tänä talvena on näkynyt revontuliakin. Toiselta puolelta taloa alkaa hyvät marja- ja sienimetsät. Silti minulla on vain viitisen kilometriä kauppaan ja töihin. Täällä on ihmisen hyvä olla. 

Kuulostaa ihanalta! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Minäkin olen itä-suomesta ja asun Helsingissä. No Helsingin voisin jättääkin mutta en minä silti oikein itä -Suomeen kaipaa. Itä-Suomessa on kaunis luonto mutta joku siinä tavassa elää vähän ahdistaa. En oikein tiedä mikä.

Vierailija
4/4 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkimaisema näkyy, mutta oma ikkuna avautuu isolle, vehreälle pihalle. Juuri nyt lumiselle sellaiselle.

Parhaillaan on todella liukasta, sillä peilijään päälle satoi aamulla paksu kerros kevyttä irtolunta.

Nautin täällä elämisestä ja ymmärrän ap:n tunteet. Rakastan matkustaa ja nähdä maailmaa, mutta tämä on paras paikka asua.