täytyykö supistusten muuttua kipeiksi ennenku kannattaa lähtä vaikka oliski aika säännölliset?
Kommentit (15)
On todella harvinaista että ei-kivuliaat supparit olisivat vielä niitä "oikeita", vaikka onhan se tietysti mahdollista.
.mutta ei mielestäni tarpeeksi... eka on edessä
olisi itse joutunut olemaan sairaalassa pari vuorokautta jos olisi lähtenyt sinne heti kun supistukset olivat säännöllisesti 4 minuutin välein.
ole kotona melkein niin kauan kun on siedettävää..
onnea synnytykseen!!!
Kaksi tuntia säännöllisesti max 5 minuutin välein supistuksia niin sitten.
Minulla alkoi säännölliset (ei mitenkään kovin kipeät) supistukset aamulla. Ne tulivat 10 minuutin välein. Mietin pitkään lähdenkö, mutta onneksi lähdin.
Kun pääsin sairaalaan, tilanne jatkui samana 2 tuntia ja meinasivat laittaa kotiin tai osastolle odottamaan. Onneksi en suostunut. Lapsi syntyi siitä 1,5 tunnin kuluttua.
tai mene sinne tutkittavaksi, onko synnytys jo käynnistynyt. Todennäköisesti joudut vielä palaamaan kotiin.
sairaalaan.
Mutta muista, että jos haluat jotain puudutusta niin niitä ei välttämättä voida enää antaa jos meet myöhään.
Itselle kävi niin, että oli kotona pitkään ja kun saavui sairaalaan niin jos anesteesialääkäri olisi ollu varattu en olisi kerennyt saamaan epiduraalia.
vauva liikkuu tosi paljon, aivan hermona. siis supistusten välillä. ap
(viime viikolla oli paikat pehmenneet ja kanavaa ei ollut, mutta kiinni. josko tämä ny tulis...?)
kohdunsuu oli auki 10 cm ja lapsi syntyi 2 min päästä!!
että en edes tajunnu että supisteli, tasan 5 min välein meni maha kovaksi mutta ei sattunu. Kesti klo 20-23 ja menin sairaalaan kun mies pakotti. Laittoivat takaisin kotiin kun ei tuntunu missaan ja olin sen näköinen kuulemma etten synnytä...
Menin kotiin ja nukuin 1,5h ja heräsin karmeisiin supistuksiin, tuli 2 min välein. klo 2 takaisin sairaalassa taas ja paikat auki klo4. Oli hyvä kun nukuin, rentoutti ja oli sitten voimia tositoimiin.
eka syntyi sektiolla, joten ei ollu käsitystä miltä se sit tuntuu. Kannattaa levätä nyt kun pystyy vielä
että en edes tajunnu että supisteli, tasan 5 min välein meni maha kovaksi mutta ei sattunu. Kesti klo 20-23 ja menin sairaalaan kun mies pakotti. Laittoivat takaisin kotiin kun ei tuntunu missaan ja olin sen näköinen kuulemma etten synnytä...
Menin kotiin ja nukuin 1,5h ja heräsin karmeisiin supistuksiin, tuli 2 min välein. klo 2 takaisin sairaalassa taas ja paikat auki klo4. Oli hyvä kun nukuin, rentoutti ja oli sitten voimia tositoimiin.
lähdin... kerkesin sairaalalla olla 45 minuuttia, kun vauva oli maailmassa.
Yhtään kipeetä supistusta en tuntenut
Tasan ei tosiaan käy onnenlahjat...
kuinka usein sulla on jo supparit?