Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteessa puhuminen

Vierailija
20.01.2025 |

Kerrotteko kumppanille kun mieli tekee ja miten vai oletatteko että lukee ajatukset?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanon miehelle suoraan. Eihän ennustamalla siitä mitään tule ja nostaahan se miehen itsetuntoa kuulla että häntä halutaan.  Niinhän nainenkin haluaa kuulla olla haluttava!!!

Vierailija
2/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu, tiukkaan vaan sisään, kyllä se sillon huomaa että haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suhdetta. Vakijärjestelylle hieman pakko kertoa että mitä ja milloin haluaa, että se osaa toimittaa tilauksen niinsanotusti :D

Vierailija
4/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kehotan vaimoa päivittäin avautumaan, työnnän kaluni naaman eteen ja sanon, puhu mun mikkiin.

Vierailija
5/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kehotan vaimoa päivittäin avautumaan, työnnän kaluni naaman eteen ja sanon, puhu mun mikkiin.

Koetan välttää tilanteita, joissa vaimo avaa suutansa. Koskaan ei tiedä milloin mäkätys alkaa. Käytän mieluummin hänen muita reikiään tyydytykseni lähteinä.

Vierailija
6/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teetkö anoppilassakin ollessa näin aviovaimon  kanssa?

Vierailija
7/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin oma käsi ja lelu hoitaa niin ei tarvi sanoa ja toiselle näyttää haluja. Näin hyvässä / terveessä suhteessa. 

Alkuhuuma oli IHAN ERI ASIA. Halusin vain silloin toiselle hyvän kuvan itsestäni 

Vierailija
8/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan siihen, että emäntä osaa lukea ajatukseni. Helpotan toki ajatustenlukua sillä, että tulen takaapäin puristelemaan rintoja ja samalla painan puoli- tai täyskovaa kikkeliä persvakoa vasten. Hyvin on luvut onnistuneet.

Emäntä taas yleensä käy suoraan kikkeliin kiinni. Siitäkin on helppo päätellä mitä on mielessä.

Vierailija
9/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotan siihen, että emäntä osaa lukea ajatukseni. Helpotan toki ajatustenlukua sillä, että tulen takaapäin puristelemaan rintoja ja samalla painan puoli- tai täyskovaa kikkeliä persvakoa vasten. Hyvin on luvut onnistuneet.

Emäntä taas yleensä käy suoraan kikkeliin kiinni. Siitäkin on helppo päätellä mitä on mielessä.

Käviskin kiinni. Itse saan pyytää että koskettaisi munaan. Ei tee mitään aloitetta tai sit tekee niin taitavasti etten edes huomaa. Sille ihan sama vaikka mulla olisi pillu jalkojen välissä. Silloin voisi lainata hänen leluja ja varmaan tykkäsi enemmän maistella pillua. 

Vierailija
10/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2023 ehdottelin ja oli seksiä

2024 en ehdotellut vaan kerroin toiveistani. Ei ollut seksiä.

2025 en ole ehdotellut enkä ole kertonut toiveistani, eikä ole ollut seksiä. Otin kuitenkin seksin puheeksi yleisellä tasolla ja vaimo kertoi että oli ajatellut seksiä joskus pari viikkoa sitten. On joskus aikaisemminkin kertonut ajatelleensa seksiä, mutta silloinkaan ei mitään tapahtunut. Eikä hän seksiä varmaan minun kanssa ole ajatellut, koska ei ole siitä koskaan puhunut. Ainoa kerta koko suhteen aikana kun hän on tullut puhumaan seksistä oli se kerta kun hänen seksilelunsa ei enää ladannut eikä käynnistynyt ja hän tuli selittämään että se pitäisi lähettää kauppaan että saisi takuuseen uuden. Minun kieli tai sormet, puhumattakaan peniksestä ei tietenkään ollut mikään vaihtoehto.

Vierailija
11/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käviskin kiinni. Itse saan pyytää että koskettaisi munaan. Ei tee mitään aloitetta tai sit tekee niin taitavasti etten edes huomaa. Sille ihan sama vaikka mulla olisi pillu jalkojen välissä. Silloin voisi lainata hänen leluja ja varmaan tykkäsi enemmän maistella pillua. 

Noh tuota... eiköhän siitä ole pääteltävissä, ettei naistasi kiinnosta seksi joko ylipäätään tai sitten sinun kanssasi.

Eihän se mikään rikos ole, mutta sinun on päätettävä haluatko elää sellaisessa suhteessa vai et. Vaatimalla ei kenenkään haluja saa herätettyä.

Vierailija
12/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida haluta tällaista suhdetta. Vaikka asiasta olen puhunut niin ei halua minulle hyvää oloa edes kertomalla haluista. Jokin hänellä on pielessä tai sit ei vaan tunne minua kohtaan yhtään seksuaalista vetovoimaa. Kyllä jokainen haluaisi omalle rakkaalle sanoa asioita mistä tykkää ja itsetunto nousee. Sitä ei vaan kiinnosta. 

Vierailija
13/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sanon miehelle suoraan. Eihän ennustamalla siitä mitään tule ja nostaahan se miehen itsetuntoa kuulla että häntä halutaan.  Niinhän nainenkin haluaa kuulla olla haluttava!!!

Sama juttu meillä. Ilmoitettu ja keskusteltu seksistä suhteen alusta asti. Molemmille ollut selvää että seksiä on säännöllisesti viikoittain ja sille varataan aikaa. Monesti sovittu etukäteen, on sinä iltana seksiä vai seuraavana. Toki nuorempana oli paljon spontaania seksiä kun seksiä oli 3krt viikossa ja aina kun teki jommalla kummalla mieli. 

Myös siitä keskusteltu avoimesti mitä toinen halua ja missä asennoissa. Enimmäkseen menty sanattomalla viestinnällä, mutta toisinaan vaimo ohjaillut varsinkin sormetusta,jos ollut liian rajua tai hellää. Samoin yhdyntäasennoista,että miten vaimo on halunnut, jotta saisi parhaiten orgasminsa. Muutenkin haluja osoittettu ja haluista kerrottu toisillemme aina. Koska ei itsestään syty, vaan niitä pitää pitää arjessakin yllä. Parisuhteeen ja parisuhdeseksin ylläpitoon pitää tehdä töitä.

Vierailija
14/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä naisystäväni kyllä huomaa jos minulla alkaa ottaa eteen. Hän sitten päättää, että mitä ja millä tavalla tapahtuu.

Vierailija
15/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu meillä. Ilmoitettu ja keskusteltu seksistä suhteen alusta asti. Molemmille ollut selvää että seksiä on säännöllisesti viikoittain ja sille varataan aikaa. Monesti sovittu etukäteen, on sinä iltana seksiä vai seuraavana. Toki nuorempana oli paljon spontaania seksiä kun seksiä oli 3krt viikossa ja aina kun teki jommalla kummalla mieli. 

Myös siitä keskusteltu avoimesti mitä toinen halua ja missä asennoissa. Enimmäkseen menty sanattomalla viestinnällä, mutta toisinaan vaimo ohjaillut varsinkin sormetusta,jos ollut liian rajua tai hellää. Samoin yhdyntäasennoista,että miten vaimo on halunnut, jotta saisi parhaiten orgasminsa. Muutenkin haluja osoittettu ja haluista kerro

Myös sun haluistasi? Niistä, joihin liittyy vaimosi Jelly Jortikka ja, kyllä sä se jo tiedätkin...

Vierailija
16/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi puhua. Meillä oli alussa hyviä keskusteluja mutta sit meni lukkoon. muuttui asiat yksityiseksi. Seksikin loppui melkein kokonaan. Ei todellakaan järjestä aikaa seksille vaan on ilman (oikeeta kalua) vaikka kolme kuukautta. Tiedän että masturboi mutta minua ei halua eikä puhu siitä koskaan. 

Jos luet tämän ja kolahtaa niin lopeta pihtaaminen, ole se sama kehen tutustuin ennen kuin liian myöhäistä. Enään en uudestaan kuuntele muutamaa viikkoa alapää juttuja  ja sit loppuu.

Vierailija
17/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös siitä keskusteltu avoimesti mitä toinen halua ja missä asennoissa. Enimmäkseen menty sanattomalla viestinnällä, mutta toisinaan vaimo ohjaillut varsinkin sormetusta,jos ollut liian rajua tai hellää. Samoin yhdyntäasennoista,että miten vaimo on halunnut, jotta saisi parhaiten orgas

Myös sun haluistasi? Niistä, joihin liittyy vaimosi Jelly Jortikka ja, kyllä sä se jo tiedätkin...

Mun haluihin liittyy vain vaimon pillu ja vaimon orgasmit.  Haluihini ei liity mitenkään jortikka eikä perseet, eikä varsinkaan oma. Pskallakin käynti tuntuu paremmalta. Mutta näyttää jotain homoa kiinnostavan, kun pitää jatkuvasti mainita.

Vierailija
18/19 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa.

kun käyttää vain näitä kahta (suomessa yleisimmät kommunikaatio tavat) siihen:

1. p u h u m a t t o m u u s.

2. ajatustenlukeminen.

kaikki muu on täällä (suomessa 2025) turhaa..

Vierailija
19/19 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös siitä keskusteltu avoimesti mitä toinen halua ja missä asennoissa. Enimmäkseen menty sanattomalla viestinnällä, mutta toisinaan vaimo ohjaillut varsinkin sormetusta,jos ollut liian rajua tai hellää. Samoin yhdyntäasennoista,että

Mitä mieltä vaimosi oli noista sun anaalileikeistäsi. Saiko kilarit vai haluaako nykyään liittyä leikkiin mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi