Siis millainen ihminen katsoo Niilo22 tekemiä videoita?
Yhtä ja samaa toistoa joka päivä. Häntä kuitenkin ilmeisesti aktiivisesti seuraa suuri määrä ihmisiä?
Kommentit (18)
Hyvin on jännä kanava. Kiinnostavaa paasausta eri aiheista, reippaita ulkoiluvideoita,kokkausta ja välillä riemukkaita peli- tai kahvitteluhetkiä kavereiden kanssa. Innostuin jopa lihattomalle lokakuulle ihan vaan sen takia kun Niilokin ryhtyi. :))
Osa vihaseuraa. On aika yksinkertaiset jutut, mutta ehkä kaltaisia löytyy. Ei itse hauku muita, vaikka suuttuu virheistään paljonkin.
Tuskin niitä kukaan varsinaisesti katsoo, lähinnä niistä editoidaan kaikenlaisia pätkiä missä koostettuna Niilon sekoiluja. Surullista sinänsä.
Olen yliopiston professori ja seuraan häntä. Itsekin teen eroottista kontenttia välistä.
Vierailija kirjoitti:
Osa vihaseuraa. On aika yksinkertaiset jutut, mutta ehkä kaltaisia löytyy. Ei itse hauku muita, vaikka suuttuu virheistään paljonkin.
Kertoo seuraajista. Kiva naureskella ihmisen kustannuksella, joka vain yrittää elää tässä maailmassa.
Samaistun Niiloon. Tulee kotoisa olo kun katsoo.
Jokainen joka tuollaisesta materiaalista viihtyy, kannattaisi käydä psykologin juttusilla. Ei normi ihmiset pilkkaa ja iloitse toisen ihmisen vajavaisuuksia.
Fanitan Niiloa. Joskus matkaan vielä Lempäälään tapaamaan häntä.
Jos katsoo jonkun suomalaisen videon, algoritmi syöttää muita suomalaisia videoita oikein kunnolla. En ole katsoja.
Niilolle pitäisi myöntää taiteilijaeläke. On tuottanut paljon enemmän iloa kansalle kuin moni ns. oikea taiteilija.
En katso aktiivisesti, mutta aina välillä. Olen korkeasti koulutettu perheenäiti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka tuollaisesta materiaalista viihtyy, kannattaisi käydä psykologin juttusilla. Ei normi ihmiset pilkkaa ja iloitse toisen ihmisen vajavaisuuksia.
Kuka tässä on mitään pilkannut? Niilo on välillä tahattoman hauska, miksei sille saisi nauraa?
Sympaattinen rupattelija. En katso usein mutta ymmärrän miksi monet katsovat.
Vierailija kirjoitti:
Vain osa heistä, jotka viihtyvät videoiden parissa, tuntee vahingoniloa ja nauttii siitä. Se on kieltämättä näkyvä joukko.
Minusta hänellä on kiinnostavia ja rehellisiä ajatuksia, en pilkkaa enkä vihaseuraa. Joskus ig:ssä tulee näitä pätkiä vastaan.