Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauttiiko prostituoitu

Vierailija
18.01.2025 |

Nauttiikohan prostituoitu seksistä ja saako orgasmeja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin aikoinaaan yhtä joka oli työkseen tehnyt, kyllä se aika kylmä oli vaikka muuta väitti. 

Vierailija
2/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelisitte? Ei taatusti. Kun ei oikeassa seksissäkään oman miehen  kanssa oikein natsaa. niin ota siihen joku vaan kadulta, ja pure hammasta kun pakko on kestää ja nytellä samalla kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on asuntolaina, lapset ja ukko, opintolaina, vanhenevat vanhemmat, luottokorttivelkaa.

Sun jälkeen pikainen suihku pilluun ja seuraava.

Työpäiviä, asiakaspalvelua esim 6 ukkoo / pvä x 4 viikonpäivää. 

24 panoo eri miestursakkeiden kanssa työviikolla.

Kyllä. Jokaisesta nauttii. 😁

Vierailija
4/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi nauttia ja saada orgasmejakin, mutta suurimmalta osin se on vain työtä asiakkaan tyydytyksen eteen. Kun ottaa suihin voidenneltä mieheltä kunnes spermat purskahtaa suuhun, ainut nautinto taitaa tulla hyvästä palkkiosta.

Vierailija
5/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän paras ois varmaan vastaamaan joku alalla oleva.

Mammat tietenkin arvailee, että no ei tietenkään voi koskaan nauttia. Mutta eikös täällä ollut joku ammattilainen jossakin ketjussa vastailemassa ja maininnut, että joskus voi nauttia ja saada orgasmejakin, vaikka sehän ei tietenkään ole työn pääpointti muulle kuin asiakkaalle.

Vierailija
6/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus voi nauttia ja saada orgasmejakin, mutta suurimmalta osin se on vain työtä asiakkaan tyydytyksen eteen. Kun ottaa suihin voidenneltä mieheltä kunnes spermat purskahtaa suuhun, ainut nautinto taitaa tulla hyvästä palkkiosta.

SINÄ HOMO HILJAA. SUL ON HELPPOO. EI OO LAPSIA JA VARJOELÄMÄÄ.

Vierailija
7/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama kuin jäteautonkuskilla. Useimmat roskikset ei kiinnosta, mutta jossain voi olla vaikka syömäkelpoista ruokaa iloisena bonuksena

Vierailija
8/17 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei. Mihin aikaan se koulukuraattorin tapaaminen olikaan. Ok. Äiti pääsee töistä tänään puoli tuntia aiemmin. Kiva. Puspus. Oot rakas. Nähdään."

Vierailija
9/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne paljaalla?

Vierailija
10/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on hyviä vakkareita, joiden kanssa nauttii. Onhan noissa hommissa syntynyt oikeita suhteitakin.

Vierailija
11/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin nauttivat. He toteuttavat omaa oikeuttaan tehdä juuri sellaista seksiä kuin itse haluavat ja toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan juuri heille sopivalla tavalla. 

Vierailija
12/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin nauttivat. He toteuttavat omaa oikeuttaan tehdä juuri sellaista seksiä kuin itse haluavat ja toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan juuri heille sopivalla tavalla. 

Noiin miehet haluavat kuvitella. Ja hyvä seksityöntekijä.. osaakin näytellä roolinsa.

Vierailija
13/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän paras ois varmaan vastaamaan joku alalla oleva.

Mammat tietenkin arvailee, että no ei tietenkään voi koskaan nauttia. Mutta eikös täällä ollut joku ammattilainen jossakin ketjussa vastailemassa ja maininnut, että joskus voi nauttia ja saada orgasmejakin, vaikka sehän ei tietenkään ole työn pääpointti muulle kuin asiakkaalle.

Se kuuluisa joku, joskus ja jossain. Kysytään tosiaan siltä!

Sanoisin kyllä, ettei orgasmi ole mikään takuu nautinnosta. Jos joku, josta et todellakaan pidä vaan ennemminkin hän kuvottaa sinua, saa sinulle aikaan pakotetun orgasmin, niin nautitko siitä? Ennemminkin siitä voi tulla todella pitkäkestoisia traumoja sekä vaikka itseinhoa.

Vierailija
14/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että prostituoidun on helpompi nauttia persepanosta kuin pillupanosta. En tiedä johtuuko tunteesta vai siitä kun yleensä veloittavat siitä enemmän, että tekeekö seteiden laskeminen mielessä siitä nautinnollisempaa.

Vierailija
15/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin niin, minulle ne ainakin sanoo, me like, me come meny times. Ainoa mitä vähän ihmettelin, sanoi että minulla isoin kalu mitä koskaan nähnyt ja minulla on 13cm pitkä, no ehkä niin on.

Vierailija
16/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin niin, minulle ne ainakin sanoo, me like, me come meny times. Ainoa mitä vähän ihmettelin, sanoi että minulla isoin kalu mitä koskaan nähnyt ja minulla on 13cm pitkä, no ehkä niin on.

Aasialaisilla on 10 senttiset joten saattaa vaikka ollakin.

Vierailija
17/17 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Nehän ovat töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi