Uskotteko siihen että ihminen hakee toisista ihmisistä tavallaan omia virheitään?
Kun vihaa toisessa ihmisessä jotain vihaa oikeasti jotain itsessään jne
Mä uskon 100%
Mä myös uskon siiihen että ihminen joka sanoo toisen ihmisen olevan tyhmä on aina sitä itse koska jos tämä ihminen olisi älykäs niin hän ymmärtäisi sitä toista eikä siinä tulisi enää mieleen haukkua sitä tyhmäksi. Eli periaatteessa tässäkin tapauksessa hän haukkuu itseään tyhmäksi
Kommentit (7)
Olet tyhmä. Ei siitä pääse mihinkään. Ei se muutu miksikään, että yrität kieltää asiaa.
Ei tyhmä ihminen muutu viisaaksi, vaikka toinen kuinka paapoisi.
Tyhmä ihminen on tyhmä riippumatta siitä mitä toinen on. Sinun logiikkasi on ihan tyhmä.
Ihan yksilöllistähän tuo on. Mitä parempi itsereflektiokyky ihmisillä on, sitä vähemmän hänen täytyy peilata itseään muihin ihmisiin.
Jep, ja toisaalta myös vaikutamme itsekin siihen mitä saamme toiselta ihmiseltä.
Ihminen käyttäytyy eritavalla eri ihmisten seurassa.
Vedämme puoleemme sitä, mikä meissä on energiana läsnä.
Pelko ja viha esim vetää pahaa puoleensa, joten ei itse tarvitse olla paha,jotta saa pahaa" palkakseen."
Jos ihmisten tyhmyyttä tai älykkyyttä kuvattaisiin vaikka jatkumona, numeroina 1:stä 10:een, niin että 1 on tyhmistä tyhmin, 10 älykäs ja 5 normaali, niin ei se 1 muutu miksikään, vaikka joku 8 tai 9 sille sanoo että se on 1, tai 2. Eikä 8 muutu 1:ksi vaikka toteaa faktan ykkösestä.
Ei pidä täysin paikkaansa. Yleensä ihminen luulee muita sellaiseksi kuin itse on mutta huonojen kokemusten takia voi myös etsiä toisista negatiivisia piirteitä.
Olemme toistemme peilejä. Se on juurikin noin kuten kirjoitit.