Miten voin yrittää välttää raskauden?
Pillerit loppuu, en aloita enää. Vauva EI olisi katastrofi mutta kesällä toivottu. Miten voidaan vältellä raskautta mutta halutaan kuitenkin sekstailla?! Mitään kumeja ei haluta käyttää. Ovulaatiopäiviä pitää tietty varoa, mutta mistä ihmeestä tiedän milloin ovuloin?
Kommentit (15)
*Älä juo greippimehua
*Nouse pystyyn ja mene alapesulle heti seksin jälkeen
*Älä syö sinkkiä tai foolihappoa tai raskautta toivovien vitamiineja (Multitabs special 2?)
*Stressaa
*Ajattele koko ajan vauvoja ja raskautumista
eikä se olisi paha juttu ollenkaan! Mutta jos voi yhtään valita, niin mieluummin ei ihan vielä.
Ovulaatio on yleensä 14 vrk ennen kuukautisten alkamista. Huom siis yleensä.
kuinkas monta " varmaa päivää" tämänkin palstan mammoilla on? Mikään päivä ei oo varma.
En tiedä millaiseksi kierto menee kun pillerit loppuu 3 viikon päästä. Nyt ei oo menkkoja ollut 2 vuoteen, söin 2v Cerazettee.
kun en halunnut raskautua. Olen joka kerta tullut raskaaksi, kun olemme yrittäneet vauvaa, joten meille toimi edellä mainittu. Ei toki ole mitenkään varma...
raskautta, ei mitään ehdottoman varmaa juttua. Ap:han sanoo ettei raskaus olisi kauhea asia.
Eihän tässä ole kuin 3kk, onko sen nyt niin väliä sitten?
Mutta aiheeseen, eipä sulla taida olla kuin kortsut vaihtoehtoina. Itelläni on nimittäin sama tilanne, pillerit ei enää käyny ja jätin ne pari viikkoa sitten pois. Mekin suunniteltiin, että ruvetaan yrittää vauvaa vasta myöhemmin tänä vuonna, mutta sitten ajateltiin, että sama se, kyllä se vauva saa tulla jo nyt jos on tullakseen.
voin yhtään valita tai puuttua asiaan, toivon raskautuvani AIKAISINTAAN kesällä. Sitten ei ole väliä tulenko raskaaksi kesällä, syksyllä, talvella vai sitten keväällä-kesällä 08, vai tulenko edes, eihän sitäkään voi tietää.
Eli en halunnut enää pillereitä syödä ja kortsut tuntu jotenkin niin " vaikealle" . Hyvin toimi ainakin meillä ja kun yritys aloitettiin niin ekasta kierrosta tärppäs.
Kovinkaan varma keino tuo ei ole, mutta jos se raskaus ei mikään mahdoton ajatus ole niin sitten kannattaa.
vuosikin ennenkuin oma hormoonitoiminta palautuu, että luultavasti saatte odotella sitä vauvaa aika kauan muutenkin.
tuo raskautuminen. Yks kavereista tuli touhutipasta raskaaksi, toinen pillereistä huolimatta. Yks kaveri on taas tehnyt kaiken mahdollisen, että tulisi raskaaksi mutta ei. Mun mielestä teille ois kortsut paras vaihtoehto. Eipä niissä tuntemuksissa oo mun mielestä kauheesti eroa, meillä on siinä mielessä samanlainen tilanne, et en syö pillereitä enää, mut mä en halua missään nimessä tulla raskaaksi ainakaan tän vuoden puolella.
Tiedät tuon itsekin. Joko pitäydyt tai varaudut siihen että voi tulla raskaaksi.