Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan huomannut miehestä seksin jälkeen että jälkihellittely on jotenkin teennäistä ja väkinäistä aivan kuin mies haluaisi lähteä?

Vierailija
01.01.2025 |

Sängystä pois sen jälkeen kun kassit on tyhjennetty ja himot tyydytetty. Onko tämä luontaista urosten käyttäytymistä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä orgasmin jälkeen ei osaa pysyä paikallaan, on tarve tehdä ihan vaan jotain. Siivoaminen on muuten nihkeetä, mutta hyvän seksin jälkeen sujuu tarmokkaasti...

Vierailija
2/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo häippäsee heti kuselle ja pesulle kun yhdyntä loppuu. Välillä olis kiva pieni hetki makoilla lähekkäin, tai vaikka sisäkkäin, ja helliä, mutta ei se oikein meinaa pystyä siihen. Tulee kyllä yleensä takasin sänkyyn, mutta se alunperäinen fiilis on jo laimennut.

Itse kyllä tykkään helliä seksin jälkeen, olis jopa kiva jos sais joskus uusintakierroksenkin, mutta ei sellaista meillä tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähteminen ainakaan minulle ole luontaista, vaikka uros olenkin.

Kiva on vetää peittoa päälle ja vaikka nukahtaakin siihen sylikkäin. Toisaalta seksin jälkeen on raukea ja rehellinen olo, joten voi siinä vaihtoehtoisesti keskustella henkeviäkin.

Vierailija
4/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen jälkihellittely?

Vierailija
5/11 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei meilläköön sellasta oo

Vierailija
6/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokin kemiallinen reaktio, itsekin olen kiihkossa valmis vaikka mihin, mutta sitten kun on tullut, se loppuu siihen.

Vierailija
7/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lähteminen ainakaan minulle ole luontaista, vaikka uros olenkin.

Kiva on vetää peittoa päälle ja vaikka nukahtaakin siihen sylikkäin. Toisaalta seksin jälkeen on raukea ja rehellinen olo, joten voi siinä vaihtoehtoisesti keskustella henkeviäkin.

Eikö eritteet haise, kun vetää samantien peiton päälle ilman peseytymistä?

Vierailija
8/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselleni iskee virtapiikki seksin jälkeen.

Vierailija
9/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo häippäsee heti kuselle ja pesulle kun yhdyntä loppuu. Välillä olis kiva pieni hetki makoilla lähekkäin, tai vaikka sisäkkäin, ja helliä, mutta ei se oikein meinaa pystyä siihen. Tulee kyllä yleensä takasin sänkyyn, mutta se alunperäinen fiilis on jo laimennut.

Itse kyllä tykkään helliä seksin jälkeen, olis jopa kiva jos sais joskus uusintakierroksenkin, mutta ei sellaista meillä tapahdu.

Meillä mies helli vain seksin jälkeen. Sekin oli toki vain suukko, mutta selvästi ihan rakkaudella annettu. Ennen seksiä ei sitä hellyyttä kyllä ollut ja muutenkin jäin aina puutteeseen, koska akti oli ohi ennen kuin ehdin kissaa sanomaan, mutta tuolla suukollakin pärjäsi pitkään. Olihan se ainoa hellyyden osoitus mitä  mieheltä sai. Mies ei pystynyt esim normaaliin halaamiseen, vaan tuijotteli kattoon ja kouri takapuolesta, jos olisi pitänyt halata :D 

Tavallaan ymmärsin miestä, koska hänen kotonaa ei ollut hellyyttä osoitettu varmaan koskaan eikä mitenkään. Mies ei vaan osannut ja häntä hävetti kaikenlainen hellyyden osoittaminen. 

Vierailija
10/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Rojut sisälle ja kaljaa kittaamaan. Me alfat vaan ollaan sellaisia.

Vierailija
11/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran miestä joka sanoi että hänelle tulee pakonomainen tarve lähteä heti seksin jälkeen. Olen sittemmin kysellyt partnereilta huvikseni että mikä heidän tyylinsä on, ja isoin osa on tykännyt kölliä seksin jälkeen, mutta on ollut niitäkin jotka haluaisivat pukea, nousta ja lähteä joko pois tai tekemään jotain/ olemaan itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi