Rikoinko kaksi perhettä?
Ex--vaimo tapasi joissain ammattinsa 2vrk seminaareissa toiselta paikkakunnalta olevan perheellisen miehen. Sitten menivät hotellihuoneeseen ja panivat toisiaan. Exä rakastui ja ihastui ja seminaarin jälkeen ilmoitti muuttavansa miehen kanssa yhteen. Suhde kuitenkin kangerteli, koska mies ei halunnut kertoa sivusuhteestaan vaimolleen, vaan halusi pitää vaimoani salarakkaanaan.
Ajattelin selvittää asian ja otin selville tämän häntäheikin puolison puhelinnumeron. Soitin rouvalle ja kerroin asian. Rouva pisti heti eron vireille ja niin tein minäkin.
Onko tarinalla Happy End? Riippuu, miten sen ottaa. Häntäheikkimies ei kuitenkaan huolinut exääni puolisokseen, vaan alkoi seurustella 25-vuotiaan sihteerinsä kanssa
Kommentit (8)
Aisankannattajan rooli ei herätä juurikaan arvostusta. Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita.
Joku voisi luulla että aloitus on trolli, mutta tällaista tosiaan tapahtuu, vaikka ap.lle itselle ei olisikaan tapahtunut. Itselleni nimittäin kävi näin. Olin sinkku, mutta ukkomies sai minut pauloihinsa kertomalla tietenkin surkeasta perhe-elämästään. Tarina kyllä ontui monta kertaa, mutta tyhmyyksissäni en halunnut uskoa näitä "lipsautuksia". Lopulta mies jäi kiinni touhuistansa, mutta ei hän minua halunnut. Hänellä oli myös "kolmas" nainen kierroksessa. Tämän kanssa päätyi sitten yhteen, kun vaimonsa heitti ukon ulos. Aloittajan tarinasta poiketen, tämä uusi nainen oli huomattavasti vanhempi.
Ap rikkoi kaksi onnellista perhettä, kun alkoi tonkimaan asioita. Ajan mittaan asia olisi kuitenkin saanut onnellisen lopun ja menneisyyden arvet olisivat umpeutuneet.
Et sinä rikkonut, vaan asianomaiset rikkoivat.
Mielestäni ihmisillä on liikaa vapautta avioliittojen rikkomiseen. Ihan sairasta, miten hyväksyttyä niiden rikkominen on.
No et. Kyllä nämä syylliset ihan itse sen omalla toiminnallaan aiheuttivat. Sinä nyt vain kerroit asiat niin kuin ne oli.
Hyvin tehty.