Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitaasti eteneminen vs meinneisyys

Vierailija
30.12.2024 |

Suhteessa hitaasti etenemisessä ei ole mielestäni mitään pahaa, mutta jos menneisyydessä toinen on edennyt nopeasti aikaisemmassa suhteessa, tulee fiilis että onko minussa jotain vikaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on oppinut virheistään, tai sitten ei vain ole sinusta niin varma, kuin edellisestä. 

Vierailija
2/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hän on oppinut virheistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinäkin haluaisit yhdeksi tuollaiseksi nopeasti edenneeksi ja lopahtaneeksi panosuhteeksi vai? Minä en edes harkitsisi tuollaisen uhriutujan ja syyllistäjän tapailua. Eli kannattaa ainakin pitää suu supussa tuosta eksiin vertailusta. Joka tapauksessa et tule kestämään sitä peliä, siellä on varmasti joku jolla on isompi pili kuin sinulla ja paremmat muut taidot. Eli älä kaivele sieltä, missä et kestä kaivelun tuloksia

Vierailija
4/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on oppinut virheistään, tai sitten ei vain ole sinusta niin varma, kuin edellisestä. 

Suhde edelliseen on ilmiselväsi loppunut, eli mitä tuollaisella varmuudella on arvoa? On varma että haluaa panna äkkiä? 

Ap on uhriutuva kusipää, jonka suhde on tuhoon tuomittu ihan tuon oman asenteensa vuoksi. Edes neitsytnainen ei pysty häntä tyydyttämään, kun ap tajuaa, että tälläkin on isä ja opettajaasakin joskus ihaili, eikä ap ole yhtä karismaattinen ja varakas kuin he. Ongelma ei siis ole toisen historiassa vaan ap:n nykyhetkessä

Vierailija
5/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhde edelliseen on ilmiselväsi loppunut, eli mitä tuollaisella varmuudella on arvoa? On varma että haluaa panna äkkiä? 

Ap on uhriutuva kusipää, jonka suhde on tuhoon tuomittu ihan tuon oman asenteensa vuoksi. Edes neitsytnainen ei pysty häntä tyydyttämään, kun ap tajuaa, että tälläkin on isä ja opettajaasakin joskus ihaili, eikä ap ole yhtä karismaattinen ja varakas kuin he. Ongelma ei siis ole toisen historiassa vaan ap:n nykyhetkessä

Taisit keksiä jotain omiasi, sillä aloituksessa ei mainita edes sukupuolia.

Vierailija
6/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen niin kokematon kuin olen, niin pelkään tai ainakin mielessäni käy monta kertaa, että jos vielä saan mahdollisuuden päästä treffeille, niin luultavasti silloinkaan en tule etenemään ja saamaan mahdollisuutta parisuhteeseen etenemiseen, vaikka treffailisimme useamman kerran. Oma kohtaloni kun on ja on ollut päästä tai joutua ns. friendzonelle,

Tästä tietosiena, korjaan tämän muistavana mielessäni pyörii varoitus kela, jossa näen itseni treffeillä treffikumppanina joka on joko liian hidas ja varautunut joka ei osaa letkesäti ja mutkatommasti pitää juttua yllä ja vastaila mukavasti ja onnistumatta luomaan treffikumppanille, että minun kanssani on mukava olla, Varoitus lela varoittaa, että hei ei hän voi olla minsuta mitenkään oikeastio kiinnostunut kun ei kukaan muutoinkaan ole kun ei ole juuri koskaan ollutkaan muuta kuin ehkä kaveriksi tai ystäväksi, jolloin saan itse arvailla, että mitähän sillä tarkoitti kun niin monelle kavereina tai ystävinä pysymine on tai vain toive, että en alkaisi hankalaksi ja vaikeaksi, enkä ainakaan sietämättömäksi,

Vaihtoehtosiesti olen treffeistä ja treffikumppanista liian innostunut ja kiinnsotunut, että toinen ei ota minua tosissaan, Miten ylipäätään kehtaan lähestyä ja laittaa hänelle viestiä treffien jälkeen niin pian kuin laitan. Kuinka uuvutan ja saan hänet kiusaanyuneeksi kysymyksillä, jotka eivät oikein kuulu ensimmäisten trreffein eikä oikein vilä kolmansillakaan treffeillä. Varmaan luulee, että haluan leveillä kun tarjoudun maksamaan tarjottavat ja hänelle taksin kotiin, Jota ennen rohkenin yrittää halaamsita tai varastaa suukon jne, Ei ei. joku roti pitäsi olla kun en ole kenellekään kuitenkaan ykköstoive ja halujen kohde ja osoittamalla liian innokkaasti kiinnsotusta kaivan maata vain omien jalkojeni alta

Mutta ei lienekään yllätys, että olen sinkku ja ikuisiksi ajoiksi minut lienee tuomittu sinkkuuteen kun en tiedä oikein mitä lopulta aina teen tai olen tehnyt väärin, että en parhaimmillaan tai pahimmillaa olen päässyt tai joutunut vain kaveriski tai jopa ystäväksi. Ei siinä mitään läheisiä kavereita ja ystäviä on aina mukava saada tai ainakin niin, ettei kenenkään kanssa joutuisi käsitteelmään erimielisyyksiä ja riidellä, jolta olen onneksi välttynyt. Mutta olisi se yksi ja erityinenkin joskus vielä mukava löytää ja kohdata. Tähän väliin muistututus tietysti kahdessa ensin mainitussa esimerkissä saatoijn vähän kärjistää.

Vierailija
7/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta luulin että täällä pohditaan ajan rakennetta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi