Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljalleen toivun joulusta. Miten voikin olla tällaiset sukulaiset, en kestä....

Vierailija
28.12.2024 |

Sitä ihmisten haukkumisen ja suvaitsemattomuuden määrää. Tässä kolmen lähisukulaisen kommentteja jouluaaton ja -päivän ajalta.

-On se vaan paksu edelleen! Se on aina ollut eikä muuksi näköjään muutu (suvun nuoren hyvästä ystävästä)

-Tuolla lapsella on varmasti ADHD kun ei pysy hetkeäkään paikallaan (normaalista 3-vuotiaasta jouluaattona)

-En mä kyllä ymmärrä miksi niitä mustia pitää joka paikkaan tunkea! (Lucia)

-Kyllä on pökkelö ukko-naureskelu (laulaja Sami Pitkämö)

-Tuo se on ruipelo ja aina vaan sama hiusmalli, kuin olisi peruukki päässä (laulaja Maria Ylipää)

-No on se vaan hienoa, että sinulla on tyttöystävä, ettet ole niitä muodikkaita erityisiä (sukulaisnuorelle joka kertoi seurustelevansa)

-Hyvä vaan, että taas on yksi narkkari vähemmän! (nuoren entisen parhaan ystävän kuolemasta)

En vaan kestä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jättäisit jatkossa menemättä epämiellyttävien ihmisten seuraan? Mikään pakko kun ei ole.

Vierailija
2/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos jättäisit jatkossa menemättä epämiellyttävien ihmisten seuraan? Mikään pakko kun ei ole.

No sitä tässä nyt harkitaan. Meno on mennyt hullummaksi koko ajan, nyt oli aivan pohjanoteeraus.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä kommentteja, oikeasti.

Me juhlittiin joulu vain oman perheen kesken. Ei tarvinnut kuunnella suvun rasisteja hetkeäkään.

Vierailija
4/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mun vanha faija käyttää joskus n-sanaa vaikka olen selittänyt ettei se ole tätä päivää. 

Vierailija
5/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suvulta, jonka jäsenillä on niin huono itsetunto, että pitää haukkua ja arvostella kaikkia mahdollisia ihmisiä. 

Ystävät voi onneksi valita, ja suvun voi jättää omaan arvoonsa, jos arvot ovat todella paljon ristiriidassa keskenään. 

Ole oma itsesi ja pidä sinä omat arvosi. Sinua ei kukaan voi pakottaa samankaltaiseen törppöön käytökseen kuin sukulaisesi. Eikä edes tuollaisen käytöksen näkemiseen. Ole rohkea ja ota etäisyyttä. Voit varmasti paljon paremmin, kun voit elää sellaisessa seurassa, jossa ihmisiä arvostetaan. 

Vierailija
6/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on, eikä ikävä kyllä vain sukulaisten keskuudessa. Työpaikoilla joutuu kuuntelemaan ihan samaa.

Vierailija
7/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi jouluna voit sanoa heille ettei heidän epämiellyttävä seuransa kiinnosta. He varmaankin ottavat kritiikkiä vastaan yhtä hyvin kuin antavat.

Vierailija
8/10 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa asia nyt puheeksi omien lasten kanssa. Mulla oikeasti nyt mennyt aikaa "toipua" tästä tajuamisesta että joka vuosi menee vaan pahempaan suuntaan, ja vauhdilla. Ei hyvänen aika.

Ap

Vierailija
9/10 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa suvulta, jonka jäsenillä on niin huono itsetunto, että pitää haukkua ja arvostella kaikkia mahdollisia ihmisiä. 

Ystävät voi onneksi valita, ja suvun voi jättää omaan arvoonsa, jos arvot ovat todella paljon ristiriidassa keskenään. 

Ole oma itsesi ja pidä sinä omat arvosi. Sinua ei kukaan voi pakottaa samankaltaiseen törppöön käytökseen kuin sukulaisesi. Eikä edes tuollaisen käytöksen näkemiseen. Ole rohkea ja ota etäisyyttä. Voit varmasti paljon paremmin, kun voit elää sellaisessa seurassa, jossa ihmisiä arvostetaan. 

Kysyin jo mieheltäni olenko minä, itse tajuamatta, samanlainen kuin nämä lähisukulaiseni?? Että ohimennen haukkuisin vähän jokaista. Sen toki tiedän ettei ihonvärillä, painolla tai vaikka sillä mitä sukupuolta olevaa ihmistä kukin rakastaa, ole minulle merkitystä ja niin olen lapsetkin kasvattanut.

En tiedä heidän itsetunnostaan, mutta tosi pienet piirit heillä kyllä on. Kun koko ikänsä asuu samalla paikkakunnalla ja on omiin kaavoihin kangistunut, niin tämä kai siitä on seuraus. Mitään erilaisuutta ei pysty sietämään. Tämä oli mulle nyt siitä yliannostus.

Ap

Vierailija
10/10 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Eikä olla kumppanin perheen kanssa enää tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä