Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä sekopäistä vaihtaa vähän väliä huonekalujen järjestystä, ja esim tauluje paikkoja?

Vierailija
27.12.2024 |

Itse olen tehnyt tälläistä viime vuosien aikana ja olen alkanut miettiä viittaako johonkin masennukseen/epätoivoon/ahdistuneisuuteen. Mulla on usein sellainen olo koska pieni yksiö, jos huonekalut ja tavarat on samalla paikalla jatkuvasti, alkaa ahdistaa ja masentaa. Niinpä vaihtelen niitä usein. Ei nyt ihan viikottain, mutta ehkä parin 3 kk välein, tai 2kk

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaihdetaan joka ilta jlo 22-23 kerrostalossa

Vierailija
2/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vaihdat paikkoja, kuin ostat uusia. Itse sisustan teeman mukaan. Tänä vuonna on ollut halloween, pääsiäinen, kesä, jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan huonekalujen paikkaa muutaman kerran vuodessa, aiemmin useamminkin. En ole koskaan pitänyt sitä sekopäisenä, vaan virkistävänä ja piristävänä. Vaihtelu virkistää!

Vierailija
4/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdan huonekalujen paikkaa muutaman kerran vuodessa, aiemmin useamminkin. En ole koskaan pitänyt sitä sekopäisenä, vaan virkistävänä ja piristävänä. Vaihtelu virkistää!

Niin, oli joku tutkimus että hiiristäkin tuli alakuloisia jos jatkuvasti sama järjestys kopissaan. 

Vierailija
5/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää. Taidan itsekkin nyt tehdä muutosta kun joulukoristeet lähtee.

Vierailija
6/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu virkistää. Taidan itsekkin nyt tehdä muutosta kun joulukoristeet lähtee.

kiva :)

Vierailija
7/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekopäistä.

Asuessani yksiössä ei juurikaan ollut vaihto-ehtoja.

3x4 metrinen huone, 1 ehjä seinä

ikkunaseinä

kaapit ikkunaa vastapäätä

ovet ehjää seinää vastapäätä.

Vierailija
8/8 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuota nuorena, johtui siitä etten voinut koko ajan ostaa uutta. Kivaa vaihtelua, enää en jaksa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan