Pääseekö luottamuspulasta koskaan ylitse?
Miten luottamuspulasta pääsee pois vai onko kaikki toivo elämässä menetetty?
Kommentit (4)
Lapsenusko karisee. Sen jälkeen alkaa luottaa eri tavalla, niin kuin aikuiset luottaa.
Luottamuspulaa kannattaa työstää. Elämästä tulee täyttä hlvettiä, jos ei voi luottaa keneenkään. Ihmisiin pitää voida luottaa ja ihmisiin voi luottaa!!!!
Pitää vaan muistaa suojella myös itse itseään ja kantaa vastuu itsestään. Ei kannattaa sitä muilla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsenusko karisee. Sen jälkeen alkaa luottaa eri tavalla, niin kuin aikuiset luottaa.
Luottamuspulaa kannattaa työstää. Elämästä tulee täyttä hlvettiä, jos ei voi luottaa keneenkään. Ihmisiin pitää voida luottaa ja ihmisiin voi luottaa!!!!Pitää vaan muistaa suojella myös itse itseään ja kantaa vastuu itsestään. Ei kannattaa sitä muilla.
Työstää miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuspulaa kannattaa työstää. Elämästä tulee täyttä hlvettiä, jos ei voi luottaa keneenkään. Ihmisiin pitää voida luottaa ja ihmisiin voi luottaa!!!!Pitää vaan muistaa suojella myös itse itseään ja kantaa vastuu itsestään. Ei kannattaa sitä muilla.
Työstää miten?
Käydä läpi niitä suhteita ja tilanteita, mihin luottamuspula liittyy tai liittyi. Siihen voi tarvita ammattilaisen (psykologi) apua. Self helppinä kirjat ja kurssit voi auttaa. Googleta! Suomessa toimii mielenterveysyhdistyksiä, jotka auttaa eteenpäin. Kaikki on netissä.
Ei siitä pääse. Se muuttaa suhtautumista luottamuspulan aiheuttajaan pysyvästi. Ja joissain tapauksissa ihan kaikkiin ihmisiin, tämä on persoona/tapauskohtainen asia.