Masturbaatio video
Lottoa tässä kehtaanko lähettää miehelleni videon, jossa masturboin. Näytän aika nololta...
Kommentit (8)
Mikä ettei jos mieheesi luotat. Mutta muista Jenni Vartiainen: Nettiin.
Jos kuvassa näkyy pelkkä pimppi/ alapää kun tyydytät itseäsi, niin miten kukaan voisi tunnistaa ketään, vaikka se päätyisikin nettiin.
Luulen, että 99% miehistä syöksyisi luoksesi jokin kivikovana saatuaan videosi. Minä ainakin vastaanottaisin sellaisen enemmän kuin mielellään. Kahdelta naiselta olen pimppikuvia saanut. Kumpikin tapaus oli äärimmäisen kiihottava. Eikä kumpainenkaan ole koskaan päätynyt nettiin.
Terveiset nyt ainakin Tanjalle. Avonainen, ajeltu ja märkä alapääsi on yhä selkeänä kuvana mielessäni. Monetkohan kerrat siihen jälkikäteen palasin, vaikka olin käynyt siellä sisälläkin ihan itsessään
Takavuosina päädyin minäkin laittamaan omakuvaan erektiokuvia vehkeestäni. (vastaava kuin alaston Suomi nykyisin) Sieltä kautta päädyin muutamalle naiselle myös sähköpostailemaan puolin ja toisin privaatisti kuvia ja videoita. He olivat ihan tavallisia kypsiä aikuisia naisia. Perhesuhteita tms. ei tietenkään puolin tai toisin kyselty... Vieläkin huokaisuttaa että huh huh, kun muistelen!😛 Voi jepulis sitä kiihotuksen määrää ja kalun kovuutta kun katsoi jotain masturbointivideota jonka nainen oli tehnyt vain minua varten!! 😍 Niin herkkää ja sensuellia päästä mukaan kun nainen nauttii ja haluaa jakaa sen vielä juuri minulle! Laitoin tietenkin aina omistakin "reaktioista" videoita heille ja todella tunsin miehisen itsetuntoni nousevan pilviin kun sain heiltä kehuja. Liekkö sitten ollut heidän puolelta sääliä vai aitoa, se jääköön arvoitukseksi.. 🤭Mitään silloista materiaalia en ole säilönyt tai jakanut, joten tuskin mitään on yleiseen nettiin päätynyt..
En viitsi vastata avauksiin joissa on vajaa herutusotsikko.
No rohkeniko ap videonsa lähettää vai arpooko joulun yli?
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, mitä juuri teit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, mitä juuri teit?
Ei se varmaan huomannut, kun kirjoitti saman tekstin vain 20 ketjuun.
Lähetä ihmeessä! Mä ainakin vastaanottaisin erittäin mielelläni sellaisen, jos tuo puoliso vaan haluaisi lähettää. Mieti vaikka, että haluaisitko itse sellaisen saada, ja jos haluat, niin mikseipä miehesikin haluaisi.
Jos varman päälle haluat mennä ja tää on ihan uusi juttu teidän välillä, niin laita ensin vähän tiiserikuvaa ja siitä sitten rohkeammaksi, jos vastaanotto on toivottu.