Nainen kuvaile miten sinua pitää rakastella että varmasti saat orgasmin.
Kommentit (10)
En tiedä, en ole ikinä saanut miehen kanssa. Olen kyllä harrastanut vaan kädenlämpöistä seksiä, jossa mies välittää vaan omista tarpeistaan. Veikkasin, että jos mies koskettelisi nännejä ja sitten nuolisi, ehkä puhuisi tuhmia, voisin saada
Turvallinen ja haluttu olotila, ei kiirehtimistä. Paljon suutelua eri kohdista eikä mitään superäkkinäisiä asentovaihdoksia just kun olisi tuntunut hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Hidas eteneminen, suutelua, hyväilyä, kyselyä mitä haluan. Pitkä sessio suuseksiä sormet mukana, kunnon paineella, ei mitään kevyttä sivelyä. Tunne, että ei ole kiirettä mihinkään ja mies jumaloi mua ja haluaa mun nauttivan. Yleensä saan orgasmin 10 - 20 minuutissa. Voin saada sen myös hyvän esileikin jälkeen yhdynnässä, mutta siinä on aina se pelko, että mies tulee ennen mua. En muista yhtäkään miestä, joka olisi tämän jälkeen hoidellut mua. Niitä ihania miehiä sen sijaan on ollut, jotka ovat tajunneet sen, että nainen täytyy saattaa finaaliin ennen miestä. Kiitos heille kaikille n. 25 %:lle rakastajistani. Joo totta, prosentin pitäisi olla 90 %.
Siis mikset itse vaadi tyydyttämistä?? Jos mulle käy noin, etten jostain syystä ehdi saada, niin ihan pokkana olen sanonut miehille että voitko vielä hetken hiplailla minua että minäkin saan.
Aina on onnistunut ja ovat tehneet mitä pyydetään.
Minusta olisi hyvä jokaisen naisen oppia avaamaan suunsa. Ei voi vaatia, että miehet automaattisesti osaisivat tyydyttää juuri sinut ja vielä oikealla hetkellä.
No, myönnän, että itsekin aloin puhumaan enemmän seksissä vasta eron jälkeen. Olin tottunut saamaan hyvää seksiä kymmenien vuosien parisuhteessa. Kun erosin, ajattelin että sinne meni hyvä seksielämä.
Sain kuitenkin yllättyä positiivisesti. Takana useita kumppaneita ja kyllä suomalaiset miehet ovat hyviä, osa jopa erinomaisia. Mutta mun taikavoimani onkin tietty rohkeus ja itsekkyys. Otan aktiivisesti itse osani. Ja tämä ei tarkoita päällekäyvää otetta, vaan hienovaraista ohjailua ja aktiivista otetta. Ja toki rakastan myös toisen tyydyttämistä kaikin mahdollisin tavoin
Olen saanut tästä myös valtavasti hyvää palautetta. N48
Kyllä kai kokeneen miehen pitää TAJUTA, miten sen orgasmin saa annettua ilman panoakin. Osaahan nainenkin tarattua kaluun.
annan aina ensin jätkien olettaa.. Ennen Kuin.
..oletanko oikein: jätkät aina haluu.. Antaa Mulle?
ei käy.
en
a n n a.
Niin että olen kontillani pylly ihan pystyssä ja ylävartalo painettu kiinni sängyyn. Musta mies nai minua pitkään ja rajusti valtavalla kalulla.
N.30v
Rehellinen vastaus on että en saa millään tavoin takuuvarmasti toisen kanssa. Saatan ehkä saada jos ei ole kiire minnekään ja uskon ettei toinen yritä saada minua tulemaan hampaat irvessä ja velvollisuudentunnosta. Enkä saa yhdynnässä vaikka kuinka haluaisin.
En saa yhdynnässä, vaan siten, että mies nuolee ja imeskelee klitorista ja hoitelee yhdellä sormella g-pistettä. Nuolemisen voi välillä vaihtaa käsipeliin ja klittaa ja g-pistettä voi hieroa vuorotellenkin, mutta lopuksi kuitenkin yhtäaikaa Rauhallista, kiusoittelevaa liikettä, ei mitään vatkausta. Tulen takuuvarmasti niin että taju on lähteä.
Tai voin tulla yhdynnässä jos hoitelen itse klittaa samalla. Yksikään mies ei ole sitä osannut tehdä samalla kun panee, ja se on ihan ok, on varmasti vähän hankalaa. Asennon täytyy olla sellainen että pääsen hyvin käsiksi klitorikseen.
Hidas eteneminen, suutelua, hyväilyä, kyselyä mitä haluan. Pitkä sessio suuseksiä sormet mukana, kunnon paineella, ei mitään kevyttä sivelyä. Tunne, että ei ole kiirettä mihinkään ja mies jumaloi mua ja haluaa mun nauttivan. Yleensä saan orgasmin 10 - 20 minuutissa. Voin saada sen myös hyvän esileikin jälkeen yhdynnässä, mutta siinä on aina se pelko, että mies tulee ennen mua. En muista yhtäkään miestä, joka olisi tämän jälkeen hoidellut mua. Niitä ihania miehiä sen sijaan on ollut, jotka ovat tajunneet sen, että nainen täytyy saattaa finaaliin ennen miestä. Kiitos heille kaikille n. 25 %:lle rakastajistani. Joo totta, prosentin pitäisi olla 90 %.