Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista kolmanneksi. Mitä naisen kanssa seksissä ?

Vierailija
21.12.2024 |

Naista ajateltu pyytää kolmanneksi sänkyyn kanssamme, minun, olen mies siis ja naiskumppanini toisena ja siihen kolmanneksi nainen.

Mitähän seksissä voisi toteuttaa ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan siitä kiinni mistä tykkäätte. Toinen nainen voi olla tekemässä teille kaikkea hyvää (nuolla kumppaniasi, imeä kaluasi, nuolla pillua ja pyllyä samaan aikaan kun panet), tai te voitte tehdä toiselle naiselle kaikkea hyvää (nuolla pillua ja pyllyä samaan aikaan, panna häntä kun kumppanisi nuolee samaan aikaan), tai sinä voit olla joko saajan tai antajan roolissa kahdelle naiselle. 

Mutta luulen, että ei sitä hirveästi tartte etukäteen miettiä. Kun vaatteet on lähteneet, ja olette sängyssä, niin eiköhän se "mitäs sitten" tapahdu ihan luonnollisesti, mitä se sitten onkaan.

Vierailija
2/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan siitä kiinni mistä tykkäätte. Toinen nainen voi olla tekemässä teille kaikkea hyvää (nuolla kumppaniasi, imeä kaluasi, nuolla pillua ja pyllyä samaan aikaan kun panet), tai te voitte tehdä toiselle naiselle kaikkea hyvää (nuolla pillua ja pyllyä samaan aikaan, panna häntä kun kumppanisi nuolee samaan aikaan), tai sinä voit olla joko saajan tai antajan roolissa kahdelle naiselle. 

Mutta luulen, että ei sitä hirveästi tartte etukäteen miettiä. Kun vaatteet on lähteneet, ja olette sängyssä, niin eiköhän se "mitäs sitten" tapahdu ihan luonnollisesti, mitä se sitten onkaan.

Hyvin vastattu, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksineläjä nainen etelä-pohjanmaalta. Kiinnostaa tulla kolmanneksi jonku pariskunnan kanssa. Miten tässä yleensä voi edetä?

Vierailija
4/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksineläjä nainen etelä-pohjanmaalta. Kiinnostaa tulla kolmanneksi jonku pariskunnan kanssa. Miten tässä yleensä voi edetä?

En osaa sanoa, me emme tälläiseen huoli kuin muutamasta naisesta jonkun.

Vierailija
5/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sua tarkottanutkaan. Vaan noin yleensä

Vierailija
6/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa mitä tahansa

Vierailija
7/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sua tarkottanutkaan. Vaan noin yleensä

Silloin kannattaa opetella tekemään ihan oma juttunsa tänne eikä rääpiä toisten kirjoituksiin moista 

Vierailija
8/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sähköpostiosoite niin keskustellaan.

Vierailija
9/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita sähköpostiosoite niin keskustellaan.

Tässä ketjussa ei tuosta keskustella, tee siihen ihan oma ketju

Vierailija
10/10 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sodoma ja Gomorra?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä