Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roaccutan+raskaus?

Vierailija
25.02.2007 |

Heips!

Mulla on takana viimestn 5 vuoden aikana monta tosi vahvaa Roa kuuria todella pahan, kystisen aknen takia. Viimeisin kuuri loppui 1 kk sitten, mutta en tiedä uskallanko vielä jättää pillereitä... periaattessahan 1 kk varoaika pitäis riittää, mutta en tiedä uskallanko! Mielipiteitä ja kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin 6kk rajaksi kuurin loppumisesta, jolloin saa yrittää tulla raskaaksi.

Itse kuulin vasta jälkikäteen, että sitä ei ole edes koskaan tutkittu kuinka kauan roacuttan säilyy elimistössä / verenkierrossa. Vaikutushan kantaa kuitenkin useiden vuosien ajan.

Vierailija
2/5 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni myös Jenkkilässä noudatetaan tuota 1 kk varoaikaa ja siellä vasta tiukkoja ollaankin. Ei mikään lääkefirma uskaltaisi ottaa riskiä siitä, että yhtiöltä vaadittaisiin valtavia vahingonkorvauksia kun 1 kk varoaika ei ollutkaan riittävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 1kk ei riitä, todellakaan. Sen verran kovista aineista on kyse.

Vierailija
4/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotaan, että yksi kuukausi riittää ja uskoisin kyllä, että Suomessa säädökset sun muut on niin tiukkoja, etteivät ikinä uskaltaisi laittaa muuta kuin varman päälle -neuvoja. Tiedä sitten. Syöpälääkkeetkin (vahvat sellaiset) häviävät hetkessä elimistöstä kuulemma, joten miksi ei sitten Roaccutan?! Itse tulin raskaaksi noin kaks kuukautta kuurin jälkeen ja terve tyttö syntyi. Lääkärin mukaan asia oli ihan ok ja varoaika kuulemma riittävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan