Onko joku tai tietääkö joku jonkun joka on tyytyväinen hallitukseen?
Kommentit (271)
Minä olen varsin tyytyväinen. Hyvä hallitus!
Itseni lisäksi tiedän useammankin jotka ainakin on tyytyväisempiä tähän nykyiseen mitä edelliseen ja siihen mikä se tämänkin vaihtoehto olisi.
Tämä on se pienempi paha.
Elät kuplassa. Itse olen varsin tyytyväinen, mutta mielelläni näkisin hallituksessa rkp:n tilalla oman puolueeni eli keskustan.
Siitä edellisestä sen sijaan olisi pitänyt pysyä poissa.
Minä olen myös hyvin tyytyväinen. Risuja kuitenkin ALV:n turhasta ja tuhoisasta korottamisesta, sekä siitä että somalẹja ja syyríalaisia ei karkoitèta välittömästi. Nythän siellä olisi asiat kunnossa.
Itse olen tyytyväinen.
Ja vielä sellainen kummajainen, että olen pienituloinen duunari. Eikä meikäläiset kuulemma tykkää nykyhallituksesta.
Olen tyytyväinen. Kerrankin maalaisjärjellä ajatteleva hallitus. Eroaa edellisestä edukseen. Suomi suomalaisille. Sitten vasta muille.
En tiedä juuri ketään. Yrityspuolella on joitain autistimerkonomi-frendejä ja joku maalais-serkku ja setänsä autiossa pitäjässään ovat kovin huolissaan mmuutosta ja huutavat vit#uMarinia yksinään näytölle.
Hallitus leikkaa sairaspäivärahaa.
"Sairastuneen bruttotulot laskevat yli 1000 euroa."
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tyytyväinen.
Ja vielä sellainen kummajainen, että olen pienituloinen duunari. Eikä meikäläiset kuulemma tykkää nykyhallituksesta.
Sama. Tuo tosin ei ole enää mitään uutta, että muut kuvittelee tietävänsä minua paremmin millainen olen ja mitä mieltä minä olen.
En tunne ketään joka myöntäisi sen minulle.
Harvempi tyytyväinen uskaltaa tuoda kantaansa esiin muuten kuin anonyymina, koska nämä kiljukaulat hyökkää oitis kimppuun.
En todellakaan tiedä. Ihmiset on helvetin vihasia kun vähänkin sivuaa joku asia hallituksen toimia.
Jos ministerit laitettais kävelemään ilman turvamiehiä tuhansien suomalaisten väkijoukon keskelle, ei niistä paljoa jäis jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tyytyväinen.
Sama. Tuo tosin ei ole enää mitään uutta, että muut kuvittelee tietävänsä minua paremmin millainen olen ja mitä mieltä minä olen.
Tässähän onkin kokoomuksen ja persujen voitto selitetty. Sama koskee Trumpia Usassa. Ihan sama mitä politiikkaa he tekevät. Kokoomus on suomen ideologisin ja persut identiteettipoliittisin puolue.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös hyvin tyytyväinen. Risuja kuitenkin ALV:n turhasta ja tuhoisasta korottamisesta, sekä siitä että somalẹja ja syyríalaisia ei karkoitèta välittömästi. Nythän siellä olisi asiat kunnossa.
Valitettavasti se ei ole hoidettavissa ihan sormia napsauttamalla. Nyt meillä kuitenkin on se ainoa hallitus joka näille asioille edes yrittää tehdä jotain, mutta tässäkin on kantona kaskessa takiaispuolue rkp.
Vierailija kirjoitti:
Harvempi tyytyväinen uskaltaa tuoda kantaansa esiin muuten kuin anonyymina, koska nämä kiljukaulat hyökkää oitis kimppuun.
Seliseli taas siellä. Tyhmä pitää olla jos edes leikkii tyytyväistä sen takia, että on äänestäny noit
Mä olen tyytyväinen. Hyviä asioita on saatu aikaan. Ei vielä mitään valittamista.
Jopa yllättävän hyvin on nennyt.
En tiedä yhtään.