Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko miehenne osallistua kodin sisustukseen hänen niin halutessaan? Vaikka ette pitäisi hänen " jutuistaan" ?

Vierailija
25.02.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joidenkin miesten käsitys sisustuksesta voi olla tyttökalenteri seinällä, olohuone täynnä isoja kaiuttimia ja johtoja ja kaiken kruununa punnerruspenkki.

Mieheni haluaisi baaritiskin, bilispöydän ja tikkataulun olkkariin. Jostain kumman syystä en ole halunut tällaista sisustusta meille....

Vierailija
2/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka edes on vaimon " annettavissa" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joidenkin miesten käsitys sisustuksesta voi olla tyttökalenteri seinällä, olohuone täynnä isoja kaiuttimia ja johtoja ja kaiken kruununa punnerruspenkki.

Vierailija
4/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisen miehen, niin oma häpeänsä. Itselleni ei kelpaisi.

Vierailija
5/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kaikki suunnitelmat, jotka sitten hyväksytän miehellä. Vielä ei ole tullut sanomista.

Vierailija
6/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on välillä äkkiseltään hulluilta kuulostavia ideoita jotka toteutettuna sitten olivatkin parempia kuin luulin ja ihan oikeasti hienoja.

Vierailija
7/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen sisustanut muut huoneet. Meillä iso talo,7h+k.

Vierailija
8/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan luotan täysin mieheni makuun =)

Mies tekee itse kaikki suunnitelmat ja toteuttaa ne. Vielä ei ole tullut sanomista.

Vierailija
9/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA! Mies haluaisi ties mitä ihmeellisyyksiä ja erikoisia ratkaisuja ja värejä. Itse tykkään siitä, että kaikki on yksinkertaista ja neutraalia ja sisustustuotteilla saisi väriä muutettua...

Vierailija
10/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies päättää sisustuksesta enemmän kuin minä. Meillä on aika samanlainen maku, tosin joistain jutuista en pidä niin paljoa, mutta saa minun puolestani toteuttaa, sillä hänen ideansa ovat kyllä yleensä tyylikkäitä, vaikka eivät aina ihan täysin omaa makuani.

Vierailija
11/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lujasti mutta ystävällisesti omaan huoneeseensa rauhoittumaan. Olenkin huolella sisustanut miehen huoneen rauhoittavin värein ja pintaratkaisuin.

Vierailija
12/12 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvee maku ja muutenkin, halusi sänkymme päälle kuolleen äitinsä kuvan yms..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi