Pitäisi olla asia nimeltä "vapaaehtoinen väliaikaisvankeus"
Esim kun USAssa Donald Trump voitti presidentivaalit eli on presidentti seuraavat 4 vuotta. Puolet amerikkalaisista eli demokraatit eli 150 miljoonaa amerikkalaista, heidän pitäisi kävellä lähimmälle oikeustalolle ja sanoa siellä tuomarille: "mä en suostu asumaan maassa jossa johtaja on Trump. Mä en tahdo viettää seuraavat 4 vuotta Trumpin vallan alla. Minä pyydän: pitäkää minut vankilassa seuraavat 4 vuotta. Kun Trumpin valtakausi loppuu niin päästäkää minut pois vankilasta. Parempi olla vankilassa kuin Trumpin vallan alla."
Tommosen pitäisi ihan oikeesti olla mahdollista, pitäisi olla normaalikäytäntö kaikissa maailman maissa joissa ihmisille annetaan vapaus päättää omista asioistaan, vapaus päättää omasta elämästään.
"Täällä tulee seuraavat 4 vuotta olemaan aivan perseestä? En tahdo olla täällä! Parempi olla vankilassa."
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisitkö jos se toimitettaisiin Matrix-tyylisenä virtuaalitodellisuutena tai syväjäädytyksenä siksi aikaa?
Kyllä vaan! Vaikka koomassa seuraavat 4 vuotta. Täysin tiedottomana tajuttomana vaan makaa paikallaan 4 vuotta. Parempi se kuin että eläisi Trumpin vallan alla 4 vuotta!
Todellakin: ihan sama miten se vankeus järjestetään, kunhan järjestetään. Vankeus vaikka ypöyksin trooppisella autiolla saarella kuin Robinson Crusoe. Viekää mut sinne ja hakekaa mut pois sieltä neljän vuoden päästä. Tai vankeus vaikka kuussa tai Marsissa. Ihan sama missä, ihan sama miten. Kunhan ei tarvitse sietää Trumpia!
Neljä vuotta Trumpia vai neljä vuotta "mustaa aukkoa elämästä" eli neljä vuotta joiden aikana ei ole elossa/hereillä/olemassa ollenkaan? No, noista kahdesta vaihtoehdosta, maailman helpoin valinta: EI Trump! Kumpi on parempi vaihtoehto? No eipä tarvitse kahdesti harkita! KUN TAJUAA OMAN PARHAANSA!
ap
Hyväksyisitkö jos se toimitettaisiin Matrix-tyylisenä virtuaalitodellisuutena tai syväjäädytyksenä siksi aikaa?