Sähkön hinta NYT
Suomi 1 snt/kWh, Tukholma 21 snt/kWh, Oslo, 48 snt/kWh
On hienoa olla suomalainen pakkasen paukkuessa.
Kommentit (9)
Pörssisähköidiootti kyttää sähkön hintaa ympärivuorokauden :D
huomenna sit on nuo hinnat täälläkin
Minä laitan saunan lämpiämään kiinteällä sopimuksella milloin haluan. Köyhät kytätköön hintoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan saunan lämpiämään kiinteällä sopimuksella milloin haluan. Köyhät kytätköön hintoja.
Minä saunon mihin aikaan vain, puita vain kiukaan tulipesään.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sitä samalla kyttää kun täällä istuu klo 7-23. Yöksi sitten suomi24:ään trollailemaan ja odottelemaan aamua. Aikaa kyttäämiseen on, kun ei ole töitä ollut peruskoulun jälkeen (vuosi1994).
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt näitä kirjoituksia sähkön hinnan kyttäämisestä. Meillä on kotona pörssisähkö ja sen myötä sähkölaskut alentuneet huomattavasti. En ole koskaan kytännyt ympäri vuorokauden hintoja. Aamuisin luen uutiset netistä, vilkaisen samalla paljonko on sähkön hinta päivän aikana. Miksi sitä pitää joka tunti kyttäillä? Ei kai ihmisellä niin huono muisti ole, ettei muista aamulla lukemastaan, onko tänään korkea sähkön hinta vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
huomenna sit on nuo hinnat täälläkin
Jep tuuli hyytyy ja heti 40+ senttiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt näitä kirjoituksia sähkön hinnan kyttäämisestä. Meillä on kotona pörssisähkö ja sen myötä sähkölaskut alentuneet huomattavasti. En ole koskaan kytännyt ympäri vuorokauden hintoja. Aamuisin luen uutiset netistä, vilkaisen samalla paljonko on sähkön hinta päivän aikana. Miksi sitä pitää joka tunti kyttäillä? Ei kai ihmisellä niin huono muisti ole, ettei muista aamulla lukemastaan, onko tänään korkea sähkön hinta vaiko ei.
Meillä tekoäly hoitaa tuon kyttäämisen ja ajoittaa lämmitystä, varaajaa sekä autojen latausta sen mukaisesti, mikä halvimmaksi tulee. Ei ole tarvinnut itse kyttäillä yhtään mitään.
No, mutta illalla nousee Suomessakin parin tunnin ajaksi pörssisähkön hinta melkein määräaikaisten soppareiden hintoihin, ei nyt ihan, mutta melkein.