Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkön hinta NYT

Vierailija
12.12.2024 |

Suomi 1 snt/kWh, Tukholma 21 snt/kWh, Oslo, 48 snt/kWh

On hienoa olla suomalainen pakkasen paukkuessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta illalla nousee Suomessakin parin tunnin ajaksi pörssisähkön hinta melkein määräaikaisten soppareiden hintoihin, ei nyt ihan, mutta melkein. 

Vierailija
2/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähköidiootti kyttää sähkön hintaa ympärivuorokauden :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna sit on nuo hinnat täälläkin

Vierailija
4/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan saunan lämpiämään kiinteällä sopimuksella milloin haluan. Köyhät kytätköön hintoja.

Vierailija
5/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan saunan lämpiämään kiinteällä sopimuksella milloin haluan. Köyhät kytätköön hintoja.

Minä saunon mihin aikaan vain,  puita vain kiukaan tulipesään. 

Vierailija
6/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän sitä samalla kyttää kun täällä istuu klo 7-23. Yöksi sitten suomi24:ään trollailemaan ja odottelemaan aamua. Aikaa kyttäämiseen on, kun ei ole töitä ollut peruskoulun jälkeen (vuosi1994).

Vierailija
7/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kirjoituksia sähkön hinnan kyttäämisestä. Meillä on kotona pörssisähkö ja sen myötä sähkölaskut alentuneet huomattavasti. En ole koskaan kytännyt ympäri vuorokauden hintoja. Aamuisin luen uutiset netistä, vilkaisen samalla paljonko on sähkön hinta päivän aikana. Miksi sitä pitää joka tunti kyttäillä? Ei kai ihmisellä niin huono muisti ole, ettei muista aamulla lukemastaan, onko tänään korkea sähkön hinta vaiko ei. 

Vierailija
8/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huomenna sit on nuo hinnat täälläkin

Jep tuuli hyytyy ja heti 40+ senttiä

Vierailija
9/9 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt näitä kirjoituksia sähkön hinnan kyttäämisestä. Meillä on kotona pörssisähkö ja sen myötä sähkölaskut alentuneet huomattavasti. En ole koskaan kytännyt ympäri vuorokauden hintoja. Aamuisin luen uutiset netistä, vilkaisen samalla paljonko on sähkön hinta päivän aikana. Miksi sitä pitää joka tunti kyttäillä? Ei kai ihmisellä niin huono muisti ole, ettei muista aamulla lukemastaan, onko tänään korkea sähkön hinta vaiko ei. 

Meillä tekoäly hoitaa tuon kyttäämisen ja ajoittaa lämmitystä, varaajaa sekä autojen latausta sen mukaisesti, mikä halvimmaksi tulee. Ei ole tarvinnut itse kyttäillä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme