Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KARPIT!

Vierailija
24.02.2007 |

Wannabeekarppi kyselee... :)

Miten teidän muu perhe syö? Lapsiperheet etenkin?

Mitäs kun menette ravintolaan? Löytyykö listalta jotain sallittua?

En taida kunnon karpiksi jaksaa ryhtyä, kun en jaksa niin tarkkaan ravintoarvoja laskeskella/pähkäillä :( Mutta pastan, riisin, perunan ja sokerin olen pois jättänyt.

*tuloksia odotellessa*....

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pihviä salaatin kera, tai jotain ihanaa parsakaali yms. kermaista gratiinia, jälkkäriksi hyviä juustoja tai tummaa suklaata, tai kermarahkaa marjojen kera. Ei ainakaan täysin metsään menis.

Vierailija
2/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset syövät kyllä usein aamupuuron, itse syön esim. maustamatonta jogurttia marjoilla tai munakkaan. Toisinaan teen munakkaan koko perheelle, kun kaikki tykkäävät siitä.

Lounaaksi ja päivälliseksi meillä on yleensä jotain lihaa tai kalaa, kasvislisuke sekä perunat/tumma pasta/tumma riisi muulle perheelle. Kasvislisuke on helpoimmillaan keitettyä kukka- tai parsakaalia, vihreitä papuja, ruusukaaleja, lanttukuutioita. Tai vaikka jotain salaattia.

Ravintolassa ei ole tähän mennessä ollut ongelmia, tosin en usein syökään ulkona. Pyydän vain perunoiden tilalle kasviksia. Useissa paikoissa on valmiinakin ihan karppeja annoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei elämä niiiin vaikeaa ole :)

7, totta - hyviä juttuja siellä! Olenkin jo niitä lueskellut...

ap

Vierailija
4/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin hoikka, että karppina varmaan haihtuisi olemattomiin. Olen kuitenkin korvannut margariinit voilla, käytämme mahdollisimman paljon luomutuotteita: lihaa, maitoa, jogurttia. Pennut syö täysjyvää ja harvoin karkkia, sokeri minimiin ja jos sokeria, niin täysruokosokeria.

Kahvilat pahimpia paikkoja, niistä ei oikein mitään löydy karpille. Ravintelista voi aina ottaa pihvin ja pyytää perunan tilalle vihanneksia, tosin niissäkin usein porkkanaa.

Tarjolle voi vierailevalla karpille ostaa leipäjuustoa ja muitakin juustoja. Paras on ns. suolainen buffa: juustoja, munia, meetvurstia, vihannestikkuja --> parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa, pähkinöitä.

Vierailija
5/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikki ainekset erikseen. Meillä sellainen koko perheen vierasruoka on esim. karjalanpaisti, paahtopaisti tai uunilohi. Lisukkeeksi sitten niitä kasviksia ja itsellenne pottuja, jos haluatte. Jälkkäriksi vaikka sokeroimattomia marjoja ja kermavaahtoa tai marjarahkaa, jotka jokainen voi makeuttaa erikseen. Kahvin kanssa kunnon tummaa suklaata, esim. Fazerin thin dark.

Vierailija
6/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nälkä, niin monissa kahviloissa myydään kyllä ihania salaattejakin.

Vierailija
7/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin paikoissa ihana salaattipöytä, mutta liian monessa paikassa kiskotaan ylihintaa " salaattipöydästä" , jonka sisältö on kiinankaalia ja hernemaissipaprikaa sekä pasta-riisimössöjä.

Vierailija
8/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten nopeesti teillä on paino laskenut ja tuloksia oikeesti kropassa näkynyt? Pelkään, ettei tuloksia näy niin mulla loppuu innostus lyhyeen =( Nyt on kyllä motivaatiota kovasti, eikä niin makeaa tee mieli, vaikka ennen olinkin (eli muutama viikko sitten) järkyttävä hiilarihirmu ja karkin mässääjä!

Vierailija
9/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on nykyään pinnaakin vähän pidemmalle eli ilmeisesti hermojen pragaaminen minulla johtui myös osittain verensokerin heilahteluista.

Syy miksi aloitin on minulla oleva PCOS, josta muuten kärsii kait 10 prossaa naisista.

Vierailija
10/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko vielä tarkentaa, että kuinka nopeasti alussa? Viikoissa, kuukausissa kuinka monta kiloa? Olen BMI:ltäni normaalipainoinen, joten onko oletettavaa, että hitaammin tulis tuloksia? ap kiitollisena

Vierailija
11/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi löysä karppi, enkä ole potenut huonoa omatuntoa herkkupäivistä. Arkisyöminen se tärkein asia on. Sen kun pitää kurissa, niin juhlat ym. erikoistapaukset hoituu hyvin.

Itse olen nyt koko talven ollut ihan jumissa marraskuusta lähtien. Talvi on mulle muutenkin raskaampaa aikaa, joten motivaatiota tiputtamiseen ei oikein ole.

Nyt kevään kurkistellessa alkaa myös motivaationi kurkistella :)

Vierailija
12/12 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on se, mihin pyrin! Nyt alussa on oltava itseni tiukempi noiden herkkujen suhteen, muuten totaalirepsahdus. Mutta jatkossa toivon tästä tulevan arkinen elämäntapa, johon sallitaan juhlat ja muut repsahdukset. Onneksi olkoon upeasta painonpudotuksesta!! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi