Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholittomia siidereitä?

14.09.2008 |

Olen menossa illanistujaisiin, jonne haluaisin ottaa omiksi juomiksi pari alkoholitonta siideriä. Olen bongannut kaupasta Kopparbergin alkoholittoman päärynäsiiderin, mutta se ei kamalasti houkuta.. Onko vaihtoehtoja? Tiedättekö alkoholittomia omenasiidereitä? Mikä olisi hyvää teidän mielestänne? Kaikki vain pinoon. :)

Entä onko alkoholittomia oluita muita kuin sitä Nikolaita?

Tiedän, että kyllähän sitä voi mehullakin juomansa kuitata, mutta..

Vinkeistä kiitollisena,

Paaru

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenasta en tiedä, kun itse olen päärynän ystävä, mutta muistaakseni upcider tekee pienessä tölkissä olevaa,ainakin päärynää, joka on mun mielestä hyvää. Olutta oli ainakin ennen joku Holsten, mutta mun mielestä toi Nikolai on parempaa..

t. iiiik

Vierailija
2/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan Alkoon mennä ja sieltä löytyy vaikka mitä. Itse ostin viimeraskaudessa aivan taivaallista omenasiideria (enlantilaista), mutta en muista nimeä sille. On pitäny käydä ostaa sitä ihan muutenkin vaan, kun oli niin hyvää.

Isoissa marketeissa (prisma ym) on kyllä kans aika hyvin jotain alkoholittomia kaljoja.

Mutta siis mun ehdotus on, että menepä Alkoon. Ja hauskaa illanistujaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Alkosta ostin minäkin kesällä tosihyvää englantilaista omenasiideriä. En muista nimeä, mutta samanmerkkistä saa myös holillisena. Tämä holiton maistui ihan yhtä hyvälle kuin tavanomainenkin. On kuivaa, joten jos makeaa etsit, niin sitten en osaa neuvoa.

Vierailija
4/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut ihan tosta paikallisesta S-Marketista ison pullon alkoholitonta mansikkasiideriä. Tosi hyvän makuinen :)

AIHA

Vierailija
5/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut sitä ainakin Prismasta ja S-marketista. Itsekään en välitä ollenkaan päärynäsiideristä. Golden Capillakin taitaa olla vain päärynäsiideri. Alkon valikoimaa en tiedä, kanattaa käydä katsomassa.

mehiz rv 22

Vierailija
6/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Alkon siideri, jonka nimeä pari kirjoittajaa tuossa yllä varmaan kaipaili. Sitä saa myös ainakin joistakin City Marketeista. Oikeastaan ainoaa "oikean siiderin" makuista alkoholitonta juotavaa, jota olen löytänyt. :) Isommissa marketeissa on myös melko hyvä valikoima alkoholittomia oluita, paremmin niitä sieltä löytyy kuin useimmista Alkoista.

Vierailija
7/7 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Stowford Press!

Löysin sen itse pari päivää sitten Citymarketista ja pitää kohta mennä hakemaan kopallinen.. =) Koitin etsiä sitä myös lähi k-kaupasta, ei löytynyt, mutta huomasin et saman merkin alkoholillisen pullo näyttää ihan samalta, pientä low alcohol -tekstiä lukuunottamatta. Sopii siis mainiosti kavereiden hämäämiseen vielä kun ei halua selitellä juomattomuutta! Ja mikä parasta, maistui kuivan siiderin ystävälle, kun ne alkoholittomat oluet ovat kaukana oluen mausta. Stowfordissa on alkoholia 0,5 %, mutta tuskin sitä litrakaupalla tulee kitattua.