Kummin päin joogamattoa kuuluu käyttää?
Yleensä joogamatossa on sellainen pitävä kumisempi puoli ja sitten on sellainen sileämpi puoli jossa yleensä joku kuvio/teksit jos sellainen on. Kertokaa tyhmälle kumpi noista puolista kuuluu laittaa ylöspäin ja miksi? Vaiko onko tämä sittenkin vain jonkinlainen makuasia? Entä miten päin matto kuuluu rullata?
Äkkiseltään ajattelisi että matto pysyy paikallaan paremmin jos kumipuoli asetetaan kohti lattiaa. Toisaalta tuo puoli on alttiimpi keräämään likaa ja roskia. Vai onkohan kuitenkin tarkoitus saada hyvä pito liikkeitä tehtäessä jolloin pito tulee tarpeeseen??...tällaista pohdintaa täällä :)
Kiitos että viitsit vastata asiallisesti.
Kommentit (8)
Ap näköjään lainasi minun yhteen avaukseen vastauksena kirjoittamaani viestiä. Ja teki siitä viestistäni ihan uuden aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ap näköjään lainasi minun yhteen avaukseen vastauksena kirjoittamaani viestiä. Ja teki siitä viestistäni ihan uuden aloituksen.
En nyt kyllä yhtään tiedä mistä puhut hyvä ihminen.
T. ap
Se kumipuoli tulee kohti lattiaa, jotta matto pysyy paikoillaan...tosin joskus näkee käytettävän toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Se kumipuoli tulee kohti lattiaa, jotta matto pysyy paikoillaan...tosin joskus näkee käytettävän toisinkin päin.
Ei, vaan juurikin päinvastoin.
Naama mekkaan päin tietenkin, toope. 😁
Mulla ei ole tuollaisista joogamatoista kokemusta, mutta veikkaisin, että se pitävämpi puoli tulisi lattiaa vasten.