Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia ataraxista? Otin eilen illalla yhden ja väsyttää edelleen.

Vierailija
10.12.2024 |

Kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän sulla on kokemus

Vierailija
2/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan otit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän sulla on kokemus

🙄

Vierailija
4/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan otit?

Klo 21

Vierailija
5/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan otit?

Klo 21

Jos se ei ala heti väsyttää, kannattanee ottaa aiemmin. Mulla ei ole kuin yksittäisiä  kokemuksia ataraxista, mua se ei väsyttänyt lainkaan. Kaveri käytti kutinaan, mutta ei hänellä aiheuttanut päiväväsymystä.

Vierailija
6/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätty mulle joskus unettomuuteen, mutta ei ihan yhden yhtään minkäänlaista vaikutusta. Yksilöllistä. Jos sinua väsyttää liikaa, niin syö pilleri aikaisemmin tai lopeta kokeilu.

Vierailija
7/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama lääke käytössä ja pitää aina ottaa se siihen aikaan että on mahdollista nukkua 12h, koska jos sen ottaa vaikka klo 23 ja joutuu heräämään klo 8, niin väsyttää siihen asti ainakin että sen ottamisesta on se 12h.

Vierailija
8/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kanssa ihan tiutau iltapäivään asti kun otin ataraxia joskus 19-20 aikoihin edellisenä iltana (unettomuuteen).

Vierailija
9/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua Atarax väsytti pitkään.

Jos otin esim. Ma illalla klo 21, nukuin kyllä hyvin, mutta ti työpäivä meni väsymys-sumussa.

Vierailija
10/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi söi noita ahdistuneisuuteen. Harmiton lääke niin määräävät mielummin noita kuin oikeasti psyykelääkkeitä. 

Toisaalta allergiaan on nykyään tehokkaampia lääkkeitä jotka taas ei väsytä yhtä paljoa.

Toinen mikä unettaa on joku matkapahoinvointilääke... otin kerran kun jouduin pienveneellä kovaan keliin . Se oli virhe - siis pärjäsin kyllä mutta uintiliike seuraavan päivän.

Vierailija
11/11 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ominaisuus mahtaa olla ihmisessä se, että ns. väsyttävät lääkkeet eivät väsytä. Mulle lähes kaikista väsyttävistä lääkkeistä vaikutukset ovat hyvin mietoja. No, mirtatsapiini kyllä väsytti, ja samoin teki joku opiaatti tai -oidi, jonka sain tablettina leikkauksen jälkeen (mutta esim. fentanyyli tuntui ihan keposelta kamalta).