Tien reunaviivat ja liikennemerkit näkyy kahtena
Ajoin eilen pimeässä ja piti vaihtaa kuskia, koska en pystynyt enää hahmottamaan tietä. Reunaviiva näkyi kahtena niin häiritsevästi ettei ajo ollut enää turvallista. Samoin vastaantulevat autot pyrkivät kahdentumaan ja liikennemerkit. Mulla on silmälasit, hiukan likinäköä ja hajataittoa. Mutta voiko niiden uusimisen tarve aiheuttaa näin radikaalin oireen?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Alkava kaihi. Selvä tapaus, itsellä sama. Silmälääkärin diagnoosi saatu.
Voi per... eli lääkäriin sitten. Mitä kautta hakeuduit hoitoon? Olen 26v. eli varmaan sokea keski-ikäisenä jos tätä ei voi tehokkaasti hoitaa ja alkoi jo nyt.
Minulla oli kesällä ihan samat oireet ja diagnoosina oli kuivasilmäisyys, Silmätipoilla tai pikemminkin silmägeelillä korjautui.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kesällä ihan samat oireet ja diagnoosina oli kuivasilmäisyys, Silmätipoilla tai pikemminkin silmägeelillä korjautui.
Kiitos! Silmät on kuivat, kutiavat ja ärtyneet, usein roskan tunnetta ja aamulla silmän pinnalla "pölyä" eli eivät huuhtoudu normaalisti. Jostain syystä ole lykännyt vaivan hoitamista. Nyt siis apteekkiin, tämän kokeilen ensimmäisenä jos olisikin näin helppo juttu. Kiitos vielä sinulle kun vastasit.
Minullakin oli samat oireet, korjaantuivat uusilla monitehosilmälaseilla. Hajataittoa korjataan prismoilla.
Alkava kaihi. Selvä tapaus, itsellä sama. Silmälääkärin diagnoosi saatu.