Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mitä tein kun sain tietää miehen olevan varattu ja valehdelleen minulle parisuhdestatuksensa?

Vierailija
07.12.2024 |

Teeskentelin niin kuin en tajuaisi mitään, keräsin todistusaineiston ja käräytin miehen sille naiselle. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
2/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jo, että olisit hyppinyt riemusta, että sait hyvän miehen kun ei sulle kuitenkaan olisi kelvannut kukaan kokematon ja nyt sait todistusaineistoa ja varmmuden, että mies ei varmuudella olekaan kokematon, joten riski siitä, että olisikin ihastnut, johonkin incelin vältetty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä.

Vierailija
4/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär (23) väittää, et miehet on juuri noin kieroja nykyään. 

Eivät osaa päättää suhdetta nätisti, vaan tekevät juuri tuolla tavalla saadakseen suhteen loppumaan. 

Vierailija
5/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät osaa päättää suhdetta nätisti, vaan tekevät juuri tuolla tavalla saadakseen suhteen loppumaan. 

No tämä mies ei edes halunnut päättää sitä suhdettaan. Hän vaan petti.

Ap

Vierailija
6/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole yksikään mies pettänyt. Useampi nainen kyllä.

Vierailija
7/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kuten tuo joku jo edellä huomautti, niin usein miehelle on vain etua ja hyötyä siitä, jos hänellä tiedetään olevan tai olleen muita suhteita naisten kanssa. -Kaikkien vastenmielisimpänä pidetään miestä, joka elää vastentahtoisesti selibaatissa, jos ei ole kelvannut kenellekään muulle, niin miksi hän voisi kelvata mullekaan, jörkeilee nainen. Jos taas mies on kelvannut n. määrälle muita niin sen täytyy olla himoittu ja mä voin olla just se joka saa miehen seuraavaksi, Hassua on, että moni mies ajattelee aivan päinvastaisella tavalla; mikään ei ole heitä hirveämpää kuin se, ttä joku nainen olisi ollut suhteessa ja tai intiimisti jonkun muun (miehen) kanssa

Kummassakaan edellä kuvatussa mallissa on hyvin vähän järkeä.

Vierailija
8/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No mitä sitten kävi? Vaimoko kiitti tiedosta ja jatkoivat kuten ennenkin?

Vierailija
9/9 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä mies ei edes halunnut päättää sitä suhdettaan. Hän vaan petti.

Ap

Miehet eivät hevin kotipesäänsä/vaimoaan jätä, vaikka sivusuhteita olisikin. Älytöntä kiskaista syytön vaimo peliin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä