Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monesta paikasta saa lukea, että ensirakkaus on se joka jää erityisesti mieleen?

Vierailija
05.12.2024 |

Kyllä mä ensimmäistä poikaystävää rakastin, mutta ei hän mun mieleen ole erityisesti jäänyt. Ei ole mitään kaipuuta tms. On ollut paljon merkityksellisempiä rakkauksia ja suhteita tuon jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eka kertakin oli lähinnä mitäänsanomaton kokemus jota on vaikea palauttaa mieleen. Toisin kuin kymmenet, ehkä jopa sadat yksittäiset kerrat aikuisiän tosirakkauden kanssa muistan yksityiskohtineen tosi hyvin. Niitä muistelen elävästi varmaan vielä vanhanakin. Jos siis vain seksistä puhutaan, toki muutenkin tuo myöhempi suhde oli paljon merkittävämpi kuin ensimmäiset suhteet.

Vierailija
2/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkein oli ensimmäinen. Ei tunnu yhtään missään enää. Koko ajan on tullut parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ensirakkaudessa oppii eniten sekä itsestään että vapaaehtoisista läheissuhteista

Vierailija
4/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on pakostakin niin, että ensirakkaus on vähiten merkityksellinen (siis jos ei jää ainoaksi). Miksi kukaan edes rakastuisi toisen kerran, jos se ensimmäinen olisi merkittävämpi kuin toinen. Sittenhän olisi edelleen rakastunut siihen ensimmäiseen eikä siihen toiseen.

Vierailija
5/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein ensirakkaudessa oppii eniten sekä itsestään että vapaaehtoisista läheissuhteista

Harvalla edes on mitään suhdetta ensirakkauden kanssa. Itse olin silloin liian nuori ylipäätään seurustelemaan. Olimme vain kavereita, mutta epäilin että tunne oli silti molemminpuolinen. En ole kyllä koskaan kysynyt oliko.

Vierailija
6/7 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo on poikien juttu, teille epäinhimillisille akoillehan ei mikään merkkaa vtun mitään, me pojat ja miehet olemme eri maata tuonkin suhteen!

Vierailija
7/7 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo on poikien juttu, teille epäinhimillisille akoillehan ei mikään merkkaa vtun mitään, me pojat ja miehet olemme eri maata tuonkin suhteen!

Aikuiset ihmiset tajuavat, että ensirakkauden jälkeen voi tulla suurempi ja tärkeämpi rakkaus. Se ei tee kenestäkään epäinhimillistä. Ei se ensirakkaus kuulu automaattisesti olla se tärkein. Eihän kaikilla ole edes minkäänlaista suhdetta sen ensirakkauden kanssa. Sekö sitten on inhimillistä, että ensirakkaus on tärkein vaikka ei olisi ollut suhdetta vaikka sen jälkeen olisi toinen rakkaus löytynyt jonka kanssa on parisuhteessa.

No sä oletkin lapsellinen ja typerä trolli.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä