Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankin " palvelu"

Vierailija
05.12.2024 |

S-pankki lupasi jo vuosi sitten ottaa käyttöön ns pikasiirron jolla asiakas voi itse hoitaa maksuja pikana esim asunto-tai kiinteistökaupoilla. Vieläkään pikasiirto ei ole toiminnassa vaan asiakkaan on soitettava ns "asiakaspalveluun" jossa asia hoidettaisiin pikana. Pikasiirto kesti tasan 73 minuuttia, minkä ajan asiakas joutui pitämään auki maksullista linjaa. Syynä oli se että virkailija ei kyennyt löytämään toista työntekijää jonka vahvistus tarvitaan siirtoon summan ollessa isompi. Näin toimii palveleva S-pankki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin palvelusta ei voi sanoa muuta kuin, että se "on".

Muiden pankkien palvelusta ei voi sanoa samaa.

Vierailija
2/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Onkohan mitään joka toimii Suomessa sujuvasti, ilman ylimääräistä säätöä. Lupaavat liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla toimi viimeksi eilen pikana siirtää rahaa, meni 5 minuuttia

Vierailija
4/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska pankki, äss-pankki. Muuttivat munkin bonus tilin pankki-tiliksi eivätkä edes kerrö mitä siellä on...10-vuotta sinne on kertynyt "bonuksia" eri lähteistä, vaan en tiedä kuinka paljon...kortti toimii Prismassa mutta ei äss-marketissa ja heidän mielestä kaiken pitäisi olla ok. vaan kun ei ole. Lähin konttori 40-kilometrin päässä, olen jonottanut pahimmillaan 1,5 tuntia, sitten lähdin kotiin ilman palvelua. puh."palvelusta" ei saa ketään kiinni, useat ihmiset siellä jonottaessa taivastelivat samaa asiaa, kun ainoa vaihto ehto asioiden hoitoon on vain jonottaa. Silloin kun nää bonukset muuttuivat pankki tiliksi alkoi pommitus mitä minun pitäisi nyt siirtyä heidän asiakkaaksi ku tilikin on valmiina...onneksi niin en toiminut!    TYHJÄN SAA PYYTÄMÄTTÄKIN, hävetköön touhujaan!

Vierailija
5/5 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri tätä.

Joka hemmetin kerta kun myyn tai ostan asuntoa, niin aina joutuu odottamaan, joskus tunnin, joskus jopa kaksi!

Hemmetti siis niinkin arkipäiväinen asia kuin asuntokaupan rahojen siirtäminen, ei saa kestää minuuttia kauempaa nykypäivänä!

T. Alvariinsa asuntoa vaihtamassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi