Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanini on naisvihaaja.

Vierailija
05.12.2024 |

Kerroi itse olevansa jossakin määrin naisvihaaja. Hänen mukaansa naiset ovat kieroja ja negatiivisessa mielessä laskelmoivia. Olen kyllä noita ajatuksia hänessä huomannut aiemminkin. Tavallaan hämmentävää. Niin ja hän on itse nainen, minä olen mies. Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Juokse älä kävele! 

Vierailija
2/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anna kun arvaan, kavereina on pelkästään miehiä kun miehet ovat niin kivoja ja kilttejä toisin kuin naiset. Sos! Luiskaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon naisia jotka ajattelee noin. Toisinaan huomaan itsekin ajattelevani. Ei siihen varmaan tarvi sen enempää kiinnittää huomiota?

Vierailija
4/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anna kun arvaan, kavereina on pelkästään miehiä kun miehet ovat niin kivoja ja kilttejä toisin kuin naiset. Sos! Luiskaan vaan.

Ei sillä montaa mieskaveria kyllä ole. -ap

Vierailija
5/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten tai oman sukupuolen halveksuminen ei ole hyvä pohja suhteelle.

Kai muistutat, kun tuollaisia laukoo, että hänkin varmaan on sellainen "kiero, juonitteleva, susimainen ja tietenkin loisia" nainen? 

Vierailija
6/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää mistä puhuu. Allekirjoitan sanansa mutta en silti ole naisvihaaja.

Vierailija
7/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on hänelle opettanut noin.

Vierailija
8/8 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti ainoa asia missä naiseen voi luottaa on se että naiseen ei voi mitenkään luottaa kun jokainen on häikäilemätön omanedun tavoittelija ja muiden hyväksikäyttäjä niin en yhtään ihmettele että se sanoo noin. Kun se on vielä nainen itsekin niin se tietää huomattavasti paremmin asiat ja miehetkin tietää naisista nuo asiat niin miksi sitä epäillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi