Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin omituista että esim selkäleikkauksessa olleet eivät saa kuntousta vaikka selkä leikattu useasti

Vierailija
29.11.2024 |

Ja ainoa tukimuoto on särkylääkkeen ja te-palvelut. Fyssari 2 kertaa tämän lisäksi.

Meneekö rahat byrokratiaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne fyssarikäynnit on niitä ohjekäyntejä ja tottakai itse kuntoutetaan. Ei fyssari voi muuta antaa kuin ohjeet. Niillä mennään.

Vierailija
2/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne fyssarikäynnit on niitä ohjekäyntejä ja tottakai itse kuntoutetaan. Ei fyssari voi muuta antaa kuin ohjeet. Niillä mennään.

Entäpä jos tämä ei riitä. Jumppa ja ohjeet käytössä. Ei auta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useammallakin fyssarilla, jotka oikeasti hoitavat ja käsittelevät. Nuo ohjekäynnit on yhtä tyhjän kanssa. 

Vierailija
4/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei fyssari muuta voi tehdä. Hieronta ym käsittelyt voivat auttaa. Ne ei periaatteessa on ihan fyssari hommia, vaikkakin yksityiset yrittäjät on kouluttautuneet ja myyvät kaikenlaista toimintoa. 

Vierailija
5/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi sellainen fyssari joka myös hoitaa. Näitäkin on, mutta tuntuvat olevan harvassa. En ymmärrä mistä noille muille fyssareille oikein maksetaan, kun vaan tulostavat jonkun muun laatimat jumppaohjeet ja näyttävät ne asiakkaalle. Samalla varovat viimeiseen asti koskemasta siihen asiakkaaseen.

Vierailija
6/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt fyssarilla kahteen eri otteeseen (toisesta aikaa 10v) ja tästä uusimmasta aikaa 3kk. Kyseessä ei selkä, vaan olkapää. Ensimmäisen leikkauksen jälkeen sain hyvää hoitoa. ft:n kanssa teimme erilaisia liikkeitä yhdessä. Nyt uusimman jälkeen, saan ainoastaan kirjallisia ohjeita. Hieman pettynyt..

Vierailija
7/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useammallakin fyssarilla, jotka oikeasti hoitavat ja käsittelevät. Nuo ohjekäynnit on yhtä tyhjän kanssa. 

Ranne murtui. Sain ohjeet ranteen jumppaamiseen kipsin poiston jälkeen. Toimi mainiosti.

Olkapää kipuili. Työpisteen ergometria tarkistettiin ja sain ohjeet jumppaan. Toimi mainiosti.

Noidannuolen jälkeen menin kuntosalilla ja sain ohjelman, toimi taas todella hyvin.

Itse pitää toimia ja tehdä eikä pelkästään pötkötellä hoidettavana.

Vierailija
8/8 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ranne murtui. Sain ohjeet ranteen jumppaamiseen kipsin poiston jälkeen. Toimi mainiosti.

Olkapää kipuili. Työpisteen ergometria tarkistettiin ja sain ohjeet jumppaan. Toimi mainiosti.

Noidannuolen jälkeen menin kuntosalilla ja sain ohjelman, toimi taas todella hyvin.

Itse pitää toimia ja tehdä eikä pelkästään pötkötellä hoidettavana.

Tottakai pitää itsekin kuntouttaa, mutta kaikkein paras yhdistelmä on se, että sen lisäksi saa myös hoitoa. Mun noidannuoli parani ainakin nopeammin, kun kroppaa ja lihasjumeja myös käsiteltiin ja hoidettiin infrapunalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä