Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokapyramidi saattaa järkyttää. Sisältö ei herkille.

Vierailija
27.11.2024 |

Minä syön entiseen tapaani. Syön kaikkea ja ilman lihaa en tule toimeen. Lihaa kaikkia laatuja ja kalaa syödään niin paljon, että ollaan kylläisiä. Makkarat ja kinkut olivat aikaisemmin parempia, nyt syön  niitä vähemmän kun niihin tungetaan outoja mausteita jamakuja. Tuoretta syön kun on tunne, että maistuisi.

Miten teillä tämä uusi suuntaus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa syödä niin, että tulee kylläiseksi.

Vierailija
2/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkimakkara on yhä mukana ja monipuolisena lisänä keittoihin.  Mistä sitä makua muusta tulee kuin lihasta tai kalasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaan liha on kaikkein merkittävin ruoka meillä. Hyvät pihvit itse kuorrutettuina. Parasta.

Vierailija
4/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispainotteista ollut pitkään. Ja lähituotantoa. Seuraten satokautta. Olen myös ihminen joka ei tule toimeen ilman lihaa. Mutta sitä ei tarvitse olla kauhean paljon. Makkaroita ja prosessoituja ruokia vähemmän. Liha mielellään riistaa tai luomua. Kananmunia menee paljon. Lähitilan luomua. Yritän kaikessa kulutuksessa katsoa samalla, että tuen tietynlaista tuotantoa. Eli luomua ostan, koska haluan tukea sen tyyppistä tuotantoa. Ja olen aika köyhä. Silti satsaan ideologiaan. 

Vierailija
5/5 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lihaa ja suihkussa en käy