Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset on niin ilkeitä?

Vierailija
25.11.2024 |

En pysty lopettamaan itkemistä. Eikö missään ole ystävällisiä ihmisiä? Yritin tänään rauhallisesti ja asiallisesti keskustella ex-miesystävän kanssa siitä, kun hän aloitti kesällä uuden suhteen samaan aikaan, kun oli vielä minun kanssani. Mutta ei siitä keskustelusta mitään tullut, kun mies vain vittuilee, vaikka hyvin tietää, että olen surullinen ja yksinäinen. Haluaisin löytää jonkun ystävällisen ja luotettavan miehen, mutta ei kai sellaiset sitten halua olla minun kanssa missään tekemisissä tämmöisen paskaläjän kanssa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh taas 😳

Vierailija
2/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä keskustelua siitä piti vielä käydä? Hän löysi uuden ja jätti sinut, sillä sipuli. Katso elämää eteenpäin, ei taaksepäin ja itkukaan ei auta yhtään. Onko kyse itsesäälistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ex koittaa välillä kaveerata.

Koitan ystävällisesti muistuttaa ja olen kysynyt, miks hän petti mua. Suuttuu joka kerta hittolainen, katoaa ja sama uusiksi kun ei mene tahto läpi :D

Mulla on kyllä ihan omat ystäväni ja piiriini, niin en yhtään ymmärrä miksi just tuon exän kanssa edes pitäisi kommunikoida. Ei sitä aiemmin kiinnostanut, ei kiinnosta nytkään eikä kiinnosta muakaan.

Vierailija
4/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin, että se keskusteleminen juuri saattaisi auttaa pääsemään lopulta asian yli ja menemään eteenpäin. Että saisi vähän taustoja sille, että miksi hän petti. Miehen mielestä kyseessä ei kuulemma ollut edes pettäminen. En tiedä, miten muut määrittelee pettämisen, mutta jos aloittaa uuden suhteen ennen kuin on eronnut edellisestä ja jatkaa sitä uutta suhdetta kahden kuukauden ajan ennen kuin kertoo haluavansa erota siitä edellisestä, niin minun mielestä se on pettämistä. Mutta sinun vastaus todisti taas kerran, miten ilkeitä ihmiset on. Kai se on vaan hyväksyttävä ja luovuttava toivosta. AP. 

Vierailija
5/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta. Ainakin heidän sääliminen, jotka koko päivän kerjäävät sääliä toinen toistaan pa*kemmilla provoilla vauvapalstalla.

Vierailija
6/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät pettää. Ei kaikkia ihmisiä tarvitse yrittää ymmärtää.

Vierailija
7/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä itke ruma lapsi.  Ota rusina.

Vierailija
8/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli on sairautta. Ainakin heidän sääliminen, jotka koko päivän kerjäävät sääliä toinen toistaan pa*kemmilla provoilla vauvapalstalla.

Mistä oikein teit sen päätelmän, että on provo? Ei nimittäin ole, vaan joka sana on totta. Eikä minulla ole ketään, kirjaimellisesti ei ketään. Eikö ihminen oikeasti milloinkaan missään tilanteessa voi saada myötätuntoa, vaikka sitten vauvapalstalla. Toivottavasti sinä joskus tuntisit itsesi yhtä yksinäiseksi kuin minä nyt.  

Vierailija
9/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oikein teit sen päätelmän, että on provo? Ei nimittäin ole, vaan joka sana on totta. Eikä minulla ole ketään, kirjaimellisesti ei ketään. Eikö ihminen oikeasti milloinkaan missään tilanteessa voi saada myötätuntoa, vaikka sitten vauvapalstalla. Toivottavasti sinä joskus tuntisit itsesi yhtä yksinäiseksi kuin minä nyt. 

Jos oikeasti olisit yksinäinen, et toivoisi sitä toiselle.

Vierailija
10/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hyviä ihmisiä ei valmisteta enää. Kannattaa jutella vanhempien ihmisten kanssa, he ovat ystävällisiä. Mulla on ollut hyviä keskusteluja bussipysäkillä ja bussissa, iloitsen.

Vierailija
11/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono otsikko. Ei kaikki ihmiset ole "ilkeitä", jotkut vaan on kuspäitä. Voit olla iloinen ja tyytyväinen, että pääsit yhdestä sellaisesta eroon! Ymmärrettävää, että suru on nyt päällimmäisenä, mutta ei se sinun vikasi ole jos joku on kuspää.

Älä jää vellomaan itsesäälissä, vaan katse eteenpäin ja kohti uusia seikkailuja!

Vierailija
12/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minulle kävi samoin. 38 vuotta yhdessä, 2 yhteistä aikuista lasta ja yllätys ero täysin puskista. En ole saanut selitystä, enkä keskustelua. Erosta jo yli 2,5 vuotta ja vieläkin kaihertaa ettenkö ollut edes selityksen arvoinen. 

Vierailija
13/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilkeys ja kylmyys johtuu siitä että kansa on luopunut joukolla Elävästä Jumalasta ja n.90% otti CV -injektion joka on pedon merkki. Muuttuvatko nämä pikkuhiljaa pedon kuvaksi luonnetta myöten..Mikäli et itse sitä ottanut, näiden toisten demonit tietää sen ja saat osaksesi vihaa ja vainoa. Koska tod näk itse voit halutessasi edelleen tulla Jeesuksen tykö ja pelastua. Hengellinen sodankäynti on nyt todella kovaa, tiedoksi vain. 

Vierailija
14/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä koen myötätuntoa sinua kohtaan, tuntematon ystäväiseni.

Vierailija
15/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIllä ukolla on huono omatunto, niin ei pysty keskustelemaan teostaan, suojelee itseään, ettei joudu katsomaan itseään silmiin ja myöntämään miten väärin toimi. Olen pahoillani. näitä tuntuu olevan reppanoita, jotka eivät suhteessa pysty ottamaan ongelmia puheeksi vaan vain lähtevät, tai ensin pettävät ja häipyvät. Luusereita ovat. Ansaitset parempaa!

Vierailija
16/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mulle saa kirjoitella ilkeitä viestejä, mutta minä en saisi antaa takaisin, niinkö? Minä en tätä ilkeilyä aloittanut. AP.

Vierailija
17/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä kuulosta hyvältä ihmiseltä nyt.

Vierailija
18/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä koen myötätuntoa sinua kohtaan, tuntematon ystäväiseni.

Kiitos paljon ystävällisistä sanoistasi. AP.

Vierailija
19/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIllä ukolla on huono omatunto, niin ei pysty keskustelemaan teostaan, suojelee itseään, ettei joudu katsomaan itseään silmiin ja myöntämään miten väärin toimi. Olen pahoillani. näitä tuntuu olevan reppanoita, jotka eivät suhteessa pysty ottamaan ongelmia puheeksi vaan vain lähtevät, tai ensin pettävät ja häipyvät. Luusereita ovat. Ansaitset parempaa!

Kiitos lohduttavista sanoistasi! AP.

Vierailija
20/20 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mulle saa kirjoitella ilkeitä viestejä, mutta minä en saisi antaa takaisin, niinkö? Minä en tätä ilkeilyä aloittanut. AP.

Normaalisti nuo jutut jätetään päiväkotiin tai viimeistään ala-asteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän