Vapaa-ajalla viestittely työkaverin kanssa
Olen jo jotenkin solmussa omien ajatuksieni kanssa, että ehkä täältä saisi kirkastettua niitä.
Olen hieman miettinyt mieheni ja yhden hänen naispuolisen työkaverin viestittelyä. Jotenkin tähän asti olen ajatellut, että tuskin tuossa mitään kaveruutta kummempaa on mutta on muutama asia mikä aina välillä vaivaa minua aika ajoin.
Nämä asiat ovat: viestittelyä tapahtuu niin arki kuin vklp iltaisin työpäivien lisäksi, en ole koskaan nähnyt tätä työkaveria kasvokkain vaikka olen pyytänyt, että hän voisi tulla käymään kylässä, jos kerran on miehelle tärkeä kaveri.
Mietin antaisinko vain asian olla vai pitäisikö ottaa asia esille ja keskustella tästä?
Kokemuksia ja neuvoja, kiitos!
Kommentit (16)
Eli joko miehesi ei halua, että tutustut tähän naistyökaveriin, tai se nainen ei halua tutustua sinuun. Tämä viittaa vahvasti siihen, että ainakin toisella heistä on mielessään jotain muutakin kuin kaveruus.
Itse miesvaltaisella alalla naisena ajattelen, että niihin parhaiden miestyökavereiden puolisoihin olisi ihan hauska tutustua. Eli ihminen, joka on valinnut kumppanikseen hyvän tyypin, on luultavasti itsekin hyvä tyyppi.
Miespuoliset työkaverit eivät kyllä ole mitenkään innokkaita antamaan minulle edes yhteystietojaan.
Kai suhteessa saa viestittää kelle haluaa. Eri asia jos petetään tai jotain muuta. On minullakin kavereita kummastakin sukupuolesta.
Työajan ulkopuolella voi viestittää myös työasioista mutta otaksun että tiedät ettei kyseessä ole siis työasiat?
he ovat siis vähintään kavereita, välttämättä ei ole ihastusta, ainakaan molemmin puolista. Jos ovat muuten vaan läheiset työkaverit jotka tekee töitä yhdessä eli kaveruus on syntynyt ns luonnollisesti
Mikropettämistä, Mies jakaa tuon naisen kanssa asioita ja se on suoraan pois teidän parisuhteen läheisyydestä.
Jos vapaa-ajalla viestivät tai soittelevat on huolestuttavaa parisuhteessa olevilta ihmisiltä. Se on myös hyvin epäkunnioittavaa sinua puolisoa kohtaan. Mies on itsekäs p*skiainen kuka ei arvosta sinua kun tuottaa sinulle epävarmuuden tunteita.
Mietippä mitä tapahtuu kun ovat samaan aikaan työmatkalla, jos se heidän töissään on mahdollista. Me ainakin harrasteltiin seksiä ympäri maailmaa Nokian hyvien vuosien aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Eli joko miehesi ei halua, että tutustut tähän naistyökaveriin, tai se nainen ei halua tutustua sinuun. Tämä viittaa vahvasti siihen, että ainakin toisella heistä on mielessään jotain muutakin kuin kaveruus.
Itse miesvaltaisella alalla naisena ajattelen, että niihin parhaiden miestyökavereiden puolisoihin olisi ihan hauska tutustua. Eli ihminen, joka on valinnut kumppanikseen hyvän tyypin, on luultavasti itsekin hyvä tyyppi.
Miespuoliset työkaverit eivät kyllä ole mitenkään innokkaita antamaan minulle edes yhteystietojaan.
Mä viestittelen muutaman työkaverin kanssa, yksi varsinkin viestittelee paljon jos on töissä ollut jotain ongelmaa tms, mutta ei me koskaan toistemme luona käydä tai perheeseen tutustuta. Ihan heteronaisia ollaan kaikki. Sen perusteella vähän kaukaa haettu, että tapaaminen koitetaan estää, toki onhan se mahdollista.
Ap, kysymykseen kannattaako ottaa puheeksi? Kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai suhteessa saa viestittää kelle haluaa. Eri asia jos petetään tai jotain muuta. On minullakin kavereita kummastakin sukupuolesta.
En ole ap, mutta itse ajattelen, että jokaisen pitää vetää ne omat rajat siihen jos on ns. pelkkää asiallista ystävyyttä lämpimämpiä tunteita työkaveria tai mitä tahansa kaveria kohtaan, että kunniottaa omaa puolisoaan ja parisuhdettaan sen verran että ei lähde itse viestittelemällä tai millään muullakaan tavalla viemään asioita pidemmälle.
Kyllähän se on nähty että viestittely vaihtuu pikkuhiljaa pidempiin kahvitaukoihin ja lounaisiin yhdessä, pikkujoulut totta kai vietetään työkaverin kanssa "kuherrellen" ja kohta ollaankin jo sitten suunnittelemassa yhteistä elämää. Ei se pettäminen yleensä ihan tyhjästä ala vaan juuri siitä että se kaveri onkin oikeasti vähän tavallista mukavampi tyyppi.
Monet elää jossain ihme kuplassa että "kyllä ystäviä saa olla", mutta eivät kuitenkaan tunnista omia tunteitaan. Normaalin ystävän kylään kutsuminen ja esitteleminen puolisolle ei luulisi olevan mikään maailman vaikein asia, varsinkin jos omaa kumppaniaan ollenkaan arvostaa.
Kannattaa ottaa puheeksi mutta varo ettet saa kontrollifriikin leimaa.
Mitä miehesi saa tältä "työkaveriltaan" mitä ei saa sinulta, että jopa kotonakin täytyy viestitellä vapaa-ajallaan ? Pettämistähän tuo on.
Sori, provoissa tuppaa tulemaan virheitä, kirjoitin nolosti näin: .kummempaa on mutta on muutama asia mikä aina välillä vaivaa minua aika ajoin. Siis välillä vaivaa aika ajoin, voiko typerämpää ilmaisua ollakaan. Anteeksi, huono provo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehesi saa tältä "työkaveriltaan" mitä ei saa sinulta, että jopa kotonakin täytyy viestitellä vapaa-ajallaan ? Pettämistähän tuo on.
Tätä kysyn minäkin. Kaikki aika ja energia minkä mies jakaa työkaverin kanssa vapaa-ajalla on pois teidän parisuhteessa. Miksi edes haluat olla tuollaisen miehen kanssa? Hän ei piittaa sinun tunteista pätkän vertaa, muuten ei jakaisi huomiota ulkopuolisille naisille.
Ulkopuoliset suhteet ei kuuluu parisuhteeseen. Kysy rohkeasti ja vaadi keskustelua. Muuten kohta huomaat, että olet yksin.
No tuskinpa olis noin paljon asiaa jos ei kiinnostaisi toinen