Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pakkasella kodin tuulettamisesta haittaa?

Vierailija
23.11.2024 |

Onko täällä muita, jotka tykkäävät tuulettaa kotona ennen nukkumaanmenoa sekä aamuisin? Etenkin talvella. Pidän kiprakasta pakkassäästä ja on mukava mennä nukkumaan niin että on juuri tuulettanut.

Voiko tästä olla mitään haittaa? Noin 5 minuuttia pakkasella pidän ikkunaa auki, eli en kauan. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin 5 min haittaa. Itse laitan patterit aina pienemmälle tai pois kun tuuletan talvella. Nukun aika kylmässä. yli 20 astetta on minulle kuuma. Missä tahansa huoneessa. Makkarissa Max 18

Vierailija
2/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun ikkuna auki vaikka olisi -20 pakkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä muuta haittaa ole kun naapurit kyttäilee ja kiroilee kun jollain on parvekkeen ovi pakkasella auki.

Vierailija
4/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuuleta,ettei mene lämpö harakoille. Meillä toimii maikkarin lämpötilan säätö pitämällä makkarin ja eteisen ovea joko kiinni tai auki. Eteisessä on ilppi. Nyt ovi on kiinni ja kömmin kohta peiton alle +15 makkarissa.

Vierailija
5/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei voi nukkua ikkuna auki kun naapuri valittaa siitä. Kuulemma kylmentää hänenkin kämppää.

Vierailija
6/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pitkään tuuleta, niin eipä siitä mitään haittaa ole, päinvastoin. Pitkä tuuletus ja samalla täysillä hönkivät patterit taas eivät ole paras yhdistelmä ainakaan lämmityskustannusten kannalta.

Vierailija
7/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tulee pakkaskärpäsiä sisälle.

Vierailija
8/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei voi nukkua ikkuna auki kun naapuri valittaa siitä. Kuulemma kylmentää hänenkin kämppää.

😂

Vierailija
9/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos katsoo ettei tule liikaa kylmää tai joku palele. Kerrostaloissa jos naapurin katku pinttyy omaan asuntoon liesituulettimen kautta (tai käytävästä), on pakko tuuletella vaikka se ketuttaa.

Vierailija
10/10 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän makuuhuoneessa tuuletusikkunan aina auki. Makuuhuoneen lämmitys ei ole koskaan päällä. Tykkään nukkua viileässä, untuvapeiton alla. Muualla asunnossa lämmitys on säädetty 19 asteeseen.