Leikki-ikäisten perheet: Millainen viikko-ohjelma teillä on?
Millaisia harrastuksia koko perheellänne on? Millainen työaika teillä on? Oletteko väsyneitä tilanteeseen vai klaaraatteko kaiken hienosti? Onko teillä siivooja tms. käytössä?
Kommentit (5)
Ma: aamupäivällä MLL kerho, äidin jumppa illalla, isä laittaa lapset nukkumaan
Ti: Srk kerho aamulla, isällä urheilua illalla
Ke: vapaata aamulla, äiti luovassa harrastuksessa illalla, isä laittaa lapset nukkumaan
To: Muskari aamupäivällä, illalla äidin jumppa, isä lasten kanssa illan
Pe: Srk kerho aamulla, illalla isä harrastuksissa
La: vapaa päivä, aamulla äiti jumpassa, isi päivällä vapaata, illalla koko perheen sauna ja herkuttelua
Su: lapsilla päivällä jumppakerho (perhejumppa), isällä urheilua illalla
Hyvin jaksan, aamuisin voisin nukkua pitempää. Ja haluaisin käydä jumpassa joka päivä!
MA: ei ohjelmaa
TI: äiti käy illalla ruokakaupassa
KE: isä illalla sählyssä
TO: joka toinen vko telinejumppa lapsilla
PE: äiti vesijumpassa
LA: yleensä illalla sauna
SU: ei ohjelmaa
Heh, me varmaan aika vapaasti ollaan ja leikitään vaan :)
Ma: vapaa
Ti: lasten muskari ja äidin tanssi
ke:äidin toinen tanssi, esikoisen uimareissu
to: isän tennisvuoro
pe: vapaa, samoin vkonloppu. Kyläilemme aika paljon vapaapäivinä.
Minä teen 2-vuorotyötä ja vuorot on tosi epäsäännöllisiä. Mies periaatteessa töissä 8-16, mutta käytännössä 2/3 osaa niistä illoista kun minä en ole töissä, on mies ylitöissä. Hyvin vähän siis mahdollisuuksia kenenkään mitään harrastaa.
Silloin tällöin kun mulla on iltavuoro, käyn päivällä lenkillä (lapsi päiväkodissa). Mies käy lenkillä illalla. Minun vapaapäivinä ulkoillaan lapsen kanssa, mutta se nyt ei ole harrastus.
Ma: Äidin jumppa
Ti: Joka toinen viikko keskustelupiiri, jossa lastenvahdinta
Ke: Vapaa
To: Äidin jumppa
Pe: Lasten kerho hoitopäivän jälkeen
La: Vapaa
Su: Lasten pyhäkoulu
Noiden lisäksi sekä mies että äiti käyvät 0-2 krt viikossa sählyssä. Lasten kanssa käymme välillä liikuntahallilla tai uimassa.
Lapset ovat hoidossa noin 15 päivää viikossa, minä teen lyhyttä työpäivää, mies kokopäivätyössä plus silloin tällöin työmatkoilla.
Olen ison osan ajasta tosi väsynyt. Toisaalta saan liikkumisesta voimaa ja pysyn terveenä. Olen ns. entinen aktiivinen ihminen, mutta stressinsietokykyä ei juuri ole jäljellä. Onko tämä normaalia vai jotain ihme anemiaa?