Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rekisteröidyin veikkauksen pelaajaksi: kysymys

Vierailija
15.11.2024 |

Haluan ostaa esim ärrältä muutaman lottorivin. Tarviiko minulla olla joku veikkauskortti, vai riittääkö, että vilautan ajokorttiani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ajokorttisi on skannattu veikkauskortiksesi.

Vierailija
2/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos annoit yhteys tietosi varaudu 24/7 s-postiin ja puhelimeen tulee viestejä tauotta vasta 5 kerralla kun otin yhteyttä veikkaukseen ja uhkasin kuluttaja asiamiehellä uskoivat. ei muka ole heidän vika kun ovat ulkoistaneet markkinointinsa.  ANTAVAT TIEDOT JOS MILLEKKIN HUU HAA YRITYKSELLE JOKA NIMELLISESTI KAUPUSTELEE VEIKKAUKSEN PELEJÄ. OTA S-POSTI JA PUH.NUMERO POIS SAAT KIELTÄÄ. AINOASTAAN KIRJEITSE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos annoit yhteys tietosi varaudu 24/7 s-postiin ja puhelimeen tulee viestejä tauotta vasta 5 kerralla kun otin yhteyttä veikkaukseen ja uhkasin kuluttaja asiamiehellä uskoivat. ei muka ole heidän vika kun ovat ulkoistaneet markkinointinsa.  ANTAVAT TIEDOT JOS MILLEKKIN HUU HAA YRITYKSELLE JOKA NIMELLISESTI KAUPUSTELEE VEIKKAUKSEN PELEJÄ. OTA S-POSTI JA PUH.NUMERO POIS SAAT KIELTÄÄ. AINOASTAAN KIRJEITSE

Kyllä siellä voi itse estää kaikenlaiset sähköpostit. Käy katso asetuksista.

Vierailija
4/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä voi itse estää kaikenlaiset sähköpostit. Käy katso asetuksista.

Ei tuo osaa lukea eikä säätää asetuksia. Syyttää sitten muita kun ei itse tajua.

Vierailija
5/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti riittää.

Vierailija
6/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauskortti pitää olla aina jos ostaa lottorivin.

Vierailija
7/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei ollut veikkauskorttia. Tulin laivalta ihan kännissä kotiin ja tarkistin loton niin oli 7 oikein. Piti lähtee maanantaina vantaalle veikkauskonttoriin hakee voittoa. Mulla oli 1/5 osuus joten sain alle miljoonan.

Vierailija
8/8 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ei ollut veikkauskorttia. Tulin laivalta ihan kännissä kotiin ja tarkistin loton niin oli 7 oikein. Piti lähtee maanantaina vantaalle veikkauskonttoriin hakee voittoa. Mulla oli 1/5 osuus joten sain alle miljoonan.

Kannattaa ehkä tarkistaa se rivi myös selvinpäin.