Rekisteröidyin veikkauksen pelaajaksi: kysymys
Haluan ostaa esim ärrältä muutaman lottorivin. Tarviiko minulla olla joku veikkauskortti, vai riittääkö, että vilautan ajokorttiani?
Kommentit (8)
jos annoit yhteys tietosi varaudu 24/7 s-postiin ja puhelimeen tulee viestejä tauotta vasta 5 kerralla kun otin yhteyttä veikkaukseen ja uhkasin kuluttaja asiamiehellä uskoivat. ei muka ole heidän vika kun ovat ulkoistaneet markkinointinsa. ANTAVAT TIEDOT JOS MILLEKKIN HUU HAA YRITYKSELLE JOKA NIMELLISESTI KAUPUSTELEE VEIKKAUKSEN PELEJÄ. OTA S-POSTI JA PUH.NUMERO POIS SAAT KIELTÄÄ. AINOASTAAN KIRJEITSE
Vierailija kirjoitti:
jos annoit yhteys tietosi varaudu 24/7 s-postiin ja puhelimeen tulee viestejä tauotta vasta 5 kerralla kun otin yhteyttä veikkaukseen ja uhkasin kuluttaja asiamiehellä uskoivat. ei muka ole heidän vika kun ovat ulkoistaneet markkinointinsa. ANTAVAT TIEDOT JOS MILLEKKIN HUU HAA YRITYKSELLE JOKA NIMELLISESTI KAUPUSTELEE VEIKKAUKSEN PELEJÄ. OTA S-POSTI JA PUH.NUMERO POIS SAAT KIELTÄÄ. AINOASTAAN KIRJEITSE
Kyllä siellä voi itse estää kaikenlaiset sähköpostit. Käy katso asetuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä voi itse estää kaikenlaiset sähköpostit. Käy katso asetuksista.
Ei tuo osaa lukea eikä säätää asetuksia. Syyttää sitten muita kun ei itse tajua.
Veikkauskortti pitää olla aina jos ostaa lottorivin.
Joskus ei ollut veikkauskorttia. Tulin laivalta ihan kännissä kotiin ja tarkistin loton niin oli 7 oikein. Piti lähtee maanantaina vantaalle veikkauskonttoriin hakee voittoa. Mulla oli 1/5 osuus joten sain alle miljoonan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei ollut veikkauskorttia. Tulin laivalta ihan kännissä kotiin ja tarkistin loton niin oli 7 oikein. Piti lähtee maanantaina vantaalle veikkauskonttoriin hakee voittoa. Mulla oli 1/5 osuus joten sain alle miljoonan.
Kannattaa ehkä tarkistaa se rivi myös selvinpäin.
Jos se ajokorttisi on skannattu veikkauskortiksesi.