Kysta poisto, tähystysleikkauksesta toipuminen
Hei! Minulta leikattiin dermoidikysta munasarjasta melkeen neljä viikkoa sitten. Munasarja säästyi ja leikkaus meni hyvin.
Sain viikon sairaslomaa, ja työterveydestä kaks lisää. Fyysinen työ.
Palautuminen muuten leikkauksesta mennyt hyvin, mutta edellee jatkuvasti kokoajan kovat alavatsakivut. Joudun syömään särkylääkkeitä kokoajan eikä nekään edelleenkään vie kipuja pois. Samanlaista kipua ku ennen leikkausta, josta kärsin pitkään.
Lisäksi veristä tiputteluvuotoa ollut. Muutama veretön välipäivä.
Yritin ottaa yhteyttä leikanneeseen lääkäriin jotta voisin kysyä onko tämä ihan normaalia, muttei lääkäri kerkeä soitella takaisin.
Miten muilla, onko kivut jatkunut pitkään?
Kommentit (5)
Mä tulin flussaan mutta multa leikattiin suklaakysta
Ei ole ollut lämpöilyä ja yleisvointi muuten ihan hyvä. Mutta myös edelleenki tulee vatsa kipeäksi myös alimmaisen haavan kohdalta ku yritän nostella jotain, kumartelen ja kyykistelen.
Vierailija kirjoitti:
Ei... Kahdessa viikossa olo oli täysin normaali. Toki jokaisen elimistö on erilainen. Eihän sinulla lämpöä ole?
Ei ole ollut lämpöilyä ja yleisvointi muuten ihan hyvä. Mutta myös edelleenki tulee vatsa kipeäksi myös alimmaisen haavan kohdalta ku yritän nostella jotain, kumartelen ja kyykistelen.
Tämä siis vastaus tähän 😇
Työterveyslääkäri myös on pyytänyt jo kaks kertaa mua ottamaan yhteyttä sinne missä leikattiin, että tämä minut leikannut erikoislääkäri vois auttaa minua tässä kun yleislääkärin tietotaito ei riitä. Kuitenkaan en millään saa soittoaikaa lääkärille. Vaikka oon jo kahtena päivänä sinne ottanjt yhteyttä. Hoitajat vaan sanovat puhelimessa että joo, otetaan sinuun yhteyttä tänään tai huomenna jne vaikka soitin jo viikko sitten ekan kerran.
-ap
Ei... Kahdessa viikossa olo oli täysin normaali. Toki jokaisen elimistö on erilainen. Eihän sinulla lämpöä ole?