Nämä 15 asiaa estävät olemasta onnellinen
"Voisitko luopua tarpeesta olla aina oikeassa? Keskittyä tähän hetkeen, hyväksyä asioiden muuttumisen, puhua itsellesi kauniisti ja tehdä valintoja muiden odotuksista välittämättä? Ehkä kannattaisi."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-15-asiaa-estavat-olemasta-onne…
Kommentit (5)
Vai 15 asiaa. Minä en tarvitsisi kuin kaksi asiaa ollakseni onnellinen, rahaa ja billua. Eli kääntäen, noiden kahden asian puute estää minua olemasta onnelinen.
Joo aikoinaan kun kotona joutui olemaan heittopussina ja päähän potkittavana sekä kaikenlaisen negatiivisen puheen vastaan ottajana niin ei sitä vain millään tahdo vieläkään pystyä kääntämään omassa päässään ajatuksia itsestään positiivisiksi
52v
En unelmoi mistään, tavoittele mitään tai kilpaile mistään. Ei tule myöskään pettymyksiä. Tyytyväinen elämääni. Mitä se on se "onnellisuus"?
M48
En ole ollut onnellinen koskaan koska olen sinkku enkä saa kaunista naista. En saa töitäkään joten en voi olla koskaan onnellinen.
Nuo voisi tiivistää ihan vaan heikkoon itsetuntoon, se aiheuttaa noita kaikkia mitä tuossa tyypilliseen jenkkimäiseen self help - tyyliin luetellaan.